redsword Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) hei er det noen som har eller vet om noen bilder fra klæbu og området rundt klæbu kommune? Endret 9. oktober 2005 av redsword
Bertelsen Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Menneh... Var det ikke bilder han ville ha? Ikke ifølge emne-tittel.
redsword Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Skrevet 9. oktober 2005 hvis noen har bilder over klæbu så vil jeg gjærne c
redsword Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 er det ingen som har bilder over klæbu?
Bertelsen Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Klæbu Kommune Google ffs! Du finner ikke mange bilder der, Klæbu kommune har ikke råd til eget kamera. Klæbu blows big time.
Katalysator Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Google Earth eller Nasa Worldwind Ingen av de har særlig imponerende kart over Klæbu uansett. Hva er det forresten med Klæbu-fetishen da?
qdos Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hvor gode kart trenger du da? Jeg regner med at du ikke skal grave etter kloakkrør ut fra kart du finner på nettet uansett...
redsword Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 jeg vil ha bilder som viser nesten hele klæbu. jeg vil se hvordan det ser ut der. jeg har prøvd google men fant ingen bilder over sentrum osv..
redsword Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 finnes det ingen som bor i klæbu her da som har noen bilder de kan vise meg? jeg vil se hvordan det ser ut der. jeg vil se sentrumen å litt landskap.
qdos Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 finnes det ingen som bor i klæbu her da som har noen bilder de kan vise meg?jeg vil se hvordan det ser ut der. jeg vil se sentrumen å litt landskap. 5000978[/snapback] ...men hvorfor? Det er Klæbu vi snakker om! Hva er det med Klæbu som er så interessant? Jeg har ingen bilder, men har vært der - og skjønner ikke denne interessen!
Katalysator Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Og som vi alle vet: -Klæbu er blitt utrivelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå