Gå til innhold

Spille på BF2.no. Hva må til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som skal til for å spille på en battlefield.no server er følgende:

 

Gyldig CD-key (Trengte jeg egentlig å nevne denne?)

 

Versjon/Patch 1.03:

 

Du trenger kun å innstallere patch 1.03 da de to forestående patchene er inkludert i den siste.

 

Punkbuster:

 

Dette følger med spillet, og oppdateres automatisk når du spiller spillet på multiplayer.

 

Skandinavisk IP-adresse:

 

Battlefield.no vil bare ha Skandinaviske spillere på sine servere og har gjennomført dette med et IP-filter. Det betyr at bare IP-adresser fra Skandinaviske land kommer gjennom filteret. Det finnes diverse programmer på nettet som sjekker hvilken nasjon din Ip har tilhørighet til.

 

Ellers er det en fordel å lese reglene samt å være hyggelig og grei når du først begynner å spille på serverene dems.

Lenke til kommentar
Jeg har lest reglene. Det jeg lurer på er, jeg har skrevet ip-nummer som står på bf.no og prøvd å logge på, men det virker ikke... Må jeg skrive noe i passord-delen?

Kanskje dumme spørsmål... :ermm:

Nei du skal ikek skrive noe i passord-delen. Det letteste er dog å joine en av Battlefield.nos servere via serverlisten. Da skriver du bare battlefield.no i serverlisten, får opp alle serverene dems. Så trykker du bare på en med ledige plasser på og vips, du er inne.

Lenke til kommentar
Skandinavisk IP-adresse:

 

Battlefield.no vil bare ha Skandinaviske spillere på sine servere og har gjennomført dette med et IP-filter. Det betyr at bare IP-adresser fra Skandinaviske land kommer gjennom filteret. Det finnes diverse programmer på nettet som sjekker hvilken nasjon din Ip har tilhørighet til.

 

Ellers er det en fordel å lese reglene samt å være hyggelig og grei når du først begynner å spille på serverene dems.

Virker ikke som det stemmer. Er jo ett fluss av tyske og amerikanske fjortisser der inne.

Lenke til kommentar
Virker ikke som det stemmer. Er jo ett fluss av tyske og amerikanske fjortisser der inne.

Det er hvertfall slik det skal være. Hvertfall er det det jeg leste sist anngående serverene dems. Om det virker eller ikke er nå en annen sak. Menne, jeg treffer hvertfall på mange norske og skandinaviske spillere der inne.

Lenke til kommentar
Nei du skal ikek skrive noe i passord-delen. Det letteste er dog å joine en av Battlefield.nos servere via serverlisten. Da skriver du bare battlefield.no i serverlisten, får opp alle serverene dems. Så trykker du bare på en med ledige plasser på og vips, du er inne.

 

Ok. Skal prøve i kveld.

Takk for veldig hurtig svar! :yes:

 

 

Edit:Skjønte akkurat hvordan en "quoter" med navn@tidspunkt bak "Quote"... Beklager hvis det var feil...

Endret av DVint
Lenke til kommentar

Nå fant jeg 2 servere da jeg skrev "battlefield2.no" og har spilt masse. :yes: Liker best å snike rundt på alle fire som sniper. I går spilte jeg i 2 timer, ble drept 4 ganger og drepte 7 stykker. :love: Så festlig å ligge 2 meter unna fienden og ikke bli sett. :thumbs:

Anyways... Hadde endel lag og en kompis sa jeg kanskje måtte åpne porter i routeren for å forbedre ytelsen. Stemmer det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...