Gå til innhold

Kenneth11s Wake Island-historie!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Historien om de modige kinesiske pilotene på Wake Island

Del 1:

Alarmen ringte hos den Kinesiske skvadronen. Pilotene spurtet til flyene sine. Blant dem var Ken-Ta-Gret, Mr.Lee, og T-3A-dy. Det er disse vi skal følge i denne historien.

Alle flyene startet opp motorene og takset ut til rullebanen. Først ut var Ken-Ta-Gret, etterfulgt av Mr.Lee og T-3A-dy, og resten av pilotene. Ken-Ta-Gret fløy rett over lagunen der en god del av slaget om Wake skulle utspille seg.

Ken-Ta-Gret slappet av. Han, Mr.Lee og T-3A-dy hadde blitt beordret om å holde den fiendtlige flystyrken unna mens resten av flyene knuste alle båtene de kunne. Men det var en stor fordel som J-10ene hadde over F-35ene: Høyde! En J-10 kunne lett klatre opp til 1000 meter uten problemer, uten at piloten mistet total kontroll. Til sammenligning mistet en F-35 kontrollen ved rundt 800. ”Gret, Si-Moan, Duc-k-ass, bryt formasjonen deres. Gå etter målene individuelt!” skrek skvadronlederen. Si-Moan og Duc-k-ass ledet de andre J-10ene mot de knøttsmå båtene, kalt ”RIB’s” av de Amerikanske styrkene, som Amerikanerne landet i.

Over en småøy med artillerikanoner møtte Ken-Ta-Gret alene et F-35 fly. Men F-35 var som sagt ikke bygd for høyde. Ken-Ta-Gret fløy susende opp i skyene, til en høyde hvor F-35en ikke kunne følge. Han snudde så og tok et stup rett ned. 2 missiler skutt. Den ene traff, den andre bommet. Nå flyktet F-35en. Den flyktet ikke mot vennlig anti-luftskyts på USS Essex, den flyktet derimot rett til øya. I en høyhastighetsjakt på over 1000 kilometer i timen fløy flyene rundt lagunen midt i ”Hesteskoen” som Wake Island var. Av og til ble de avbrutt av spontane forsøk fra Kinesiske soldater på anti-luftskyts som fyrte av.

Etter rundt 2 minutters jaging fikk endelig Ken-Ta-Gret missile lock. Han skjøt missiler på flyet, og sparte ikke på kruttet, han avfyrte alle på en gang. 3 ut av 4 traff flyet, som ble til en kunstig korall i lagunen.

Mr.Lee hadde også fått en F-35 på halen. Denne F-35-piloten var hissig. Han fulgte Lee inn i hver eneste manøver. Det tok et halvt minutt før ideen poppet fram i hodet til Mr.Lee. Han gjorde som hans flyskolelærer, [Fotn]Orresnei hadde lært han og gikk inn i en S. En S består av en Halv Loop, tett etterfulgt av en halv loop til i motsatt retning. Og Lee nøyde seg ikke med en. Han tok hele 3 før han var over skydekket. Der nede lå en skremt og forvirret F-35-pilot, som fly i sirkler i forskjellige retninger for å unngå å bli låst på, men som også lurte på hvor flyet han hadde fulgt etter var.

T-3A-dy hadde siktet inn samme målet. Når to fly har missile lock på deg er det umulig å unnslippe :p (selvopplevd).

Vil F-35en bli skutt ned? Eller vil piloten hoppe ut? Og hva skjer med båtene?

Del 2:

Mr.T3ddy (ja, han insisterer..)skjøt først. MrLee fyrte av alt i arsenalet sitt. Bombene, missilene, kanonen. Absolutt alt . Flyet eksploderte innen sekunder. Piloten greide å hoppe ut, men landet midt i en Kinesisk CP der han ble tatt til fange og skutt for å ha vært nær Kinesisk terrtorium. Nå som mesteparten av den Amerikanske flystyrken var utslettet, var det på tide å lande og laste opp med Anti-tank bomber. Bakkemannskapet, som besto av Markaren, DurinVIII og BanAnus lasta på, mens [FotN]Orresnei ga Mr.Lee en alvorlig prat om hvor mye ammunisjon som kunne brukes. Plutselig kom et Amerikansk angrepshelikopter og prøvde å fyre løs, før übernabben sente en IGLA på han. [FotN]Orresnei løp bort og ga han en medalje. ”I den Kinesiske Folkerepublikkens Navn gir jeg deg nå Veteran Air Defense Badge!” utropte han. ”Takk, Sir. La meg komme tilbake på jobben nå” svarte übernabben beskjedent.

Etter at flyene hadde restocket, tok de av en etter en. En litt overivrig Mr.T3ddy greide nesten å overkjøre [FotN]Orresnei, men unngikk det. Markaren løp rett tilbake til tanken sin, mens [AoS]Urban pusset, like egoistisk som alltid, på våpensamlingen sin.

Hva skjer nå?

Del 3:

Mens bombeflyene kom seg i lufta var de første Amerikanske basene etablert på kantene av øya. De første M1A2 Abrams Hovedslagstanksene (dårlig oversettelse av Main Battle Tank) rullet inn på øya. Nå var moroa såvidt begynt for Kenneththegreat. Han fikk skrudd øynene sine på et Pansret Personellkjøretøy. Det så ganske fullt ut ja....”Dette er Fly Alpha, jeg har mål i sikte, begynner bombeangrepet mitt nå” rapporterte han i mikrofonen. Han sørget for å komme i stilling bak kjøretøyet, der fiendin ville ha store vanskeligheter med å angripe han, og stupte. I over 800 kilometer i timen hadde han bare noen tidels sekunder på å avgjøre når han skulle slippe bomben. Der! Tenkte han. Han slapp bombene og dro rett opp igjen. Oppe i ca. 200 meters høyde snudde han og så at APC’en ikke var noe særlig annet enn et brennende vrak. I mellomtida gikk Mr.T3ddy til angrep på en enkel tank nede på bakken.

Inni den tanken satt en urolig sjåfør. sjåføren hadde sprengt 20 Kinesiske tanks ved Dalian Plant, FuShe Pass, Dragon Valley, Daquing Oilfields og Songhua Stalemate, men hadde ikke opplevd å bli angrepet fra lufta så hardt før. I maskingeværstillingen satt en like urolig mann. Han fyrte desperat av noen kuler på flyet, men ingen av dem gjorde noe skade

Mr.T3ddy slapp bombene litt tidligere enn Kenneth. Den ene traff beltene, den andre gikk rett på kanonen, og sendte den – og den stakkars fyren på maskingeværet – flygende opp i lufta. MrLee sparte bombene sine til en senere tank, men fyrte løs med kanonen inni restene av tanken. Sjåføren ble truffet av noen av kulene, og tanken sprengte noen sekunder senere.

Mr.Lee slapp sine bomber på den andre tanken og sprengte den uten problemer.

Hva skjer videre..

Del 4:

Flyene kom inn for landing igjen. Nå skulle soldatene ta tilbake øya, mens pilotene sånn foreløpig skulle være flyplassvakter

Kenneththegreat vandret ut med sin Type 95 SMG, Mr.Lee med sin AK-47 og Mr.T3ddy med sin QBZ-97. Så falt plutselig en random basearbeider. ”Sniper!” skrek en annen. Og det var helt korrekt. En annen en hoppet inn i angrepsheloet, men ble snipet. Så det ble bestemt å gjøre en dekkoperasjon. Mr.Lee skulle avlede sniperen, hvor han enn nå var, mens Mr.T3ddy og Kenneththegreat skulle bakholdsangripe. MrLee løp inn i transportheliet og hoppet ut igjen akkurat da skuddet kom. Han så hvor det kom fra. Rundt 30 sekunder senere hadde han avledet 2 magasiner og bakholdsangrepet lå rett bak sniperen. 3..2...1...telte de. Så pumpet de liket hans fullt med bly. Kommentaren fra Mr.T3ddy etterpå var ”vi kunne like gjerne ha sprengt han i fillebiter”, der han refererer til C4-pakkene sine

Ute til sjøs lå mye mer inne. USS Essex skulle bli erstattet av full-størrelses-hangarskipet USS Ronald Reagan.

”Fiendtlig Hangarskip der ute!” Ropte en utkikkspost

hvordan vil dette gå...

Endret av kenneth11
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Del 3:

Mens bombeflyene kom seg i lufta var de første Amerikanske basene etablert på kantene av øya. De første M1A2 Abrams Hovedslagstanksene (dårlig oversettelse av Main Battle Tank) rullet inn på øya. Nå var moroa såvidt begynt for Kenneththegreat. Han fikk skrudd øynene sine på et Pansret Personellkjøretøy. Det så ganske fullt ut ja....”Dette er Fly Alpha, jeg har mål i sikte, begynner bombeangrepet mitt nå” rapporterte han i mikrofonen. Han sørget for å komme i stilling bak kjøretøyet, der fiendin ville ha store vanskeligheter med å angripe han, og stupte. I over 800 kilometer i timen hadde han bare noen tidels sekunder på å avgjøre når han skulle slippe bomben. Der! Tenkte han. Han slapp bombene og dro rett opp igjen. Oppe i ca. 200 meters høyde snudde han og så at APC’en ikke var noe særlig annet enn et brennende vrak. I mellomtida gikk Mr.T3ddy til angrep på en enkel tank nede på bakken.

Inni den tanken satt en urolig sjåfør. sjåføren hadde sprengt 20 Kinesiske tanks ved Dalian Plant, FuShe Pass, Dragon Valley, Daquing Oilfields og Songhua Stalemate, men hadde ikke opplevd å bli angrepet fra lufta så hardt før. I maskingeværstillingen satt en like urolig mann. Han fyrte desperat av noen kuler på flyet, men ingen av dem gjorde noe skade

Mr.T3ddy slapp bombene litt tidligere enn Kenneth. Den ene traff beltene, den andre gikk rett på kanonen, og sendte den – og den stakkars fyren på maskingeværet – flygende opp i lufta. MrLee sparte bombene sine til en senere tank, men fyrte løs med kanonen inni restene av tanken. Sjåføren ble truffet av noen av kulene, og tanken sprengte noen sekunder senere.

Hva skjer videre..

Endret av kenneth11
Skrevet (endret)
Del 3:

Inni den tanken satt en urolig sjåfør. (NOEN) hadde sprengt 20 Kinesiske tanks ved Dalian Plant, FuShe Pass, Dragon Valley, Daquing Oilfields og Songhua Stalemate, men hadde ikke opplevd å bli angrepet fra lufta så hardt før. I maskingeværstillingen satt en like urolig Togo. Han fyrte desperat av noen kuler på flyet, men ingen av dem gjorde noe skade

Mr.T3ddy slapp bombene litt tidligere enn Kenneth. Den ene traff beltene, den andre gikk rett på kanonen, og sendte den – og stakkars Togo – flygende opp i lufta. MrLee sparte bombene sine til en senere tank, men fyrte løs med kanonen inni restene av tanken. (NOEN) ble truffet av noen av kulene, og tanken sprengte noen sekunder senere.

Hva skjer videre..

hva f*** er det du skriver?? Prøverr du å lage fiendeskap mot kmeg? HÆ? er det det?

jeg har søren meg ikke lyst til å bli nevnt i noen B-historie om dette, jeg kan også lage en historie på 1-2-3 og skrive at "den-og-den" ble sprengt av tanks, mens alle andre er på mitt lag...

Så fjern navnet mitt!

Endret av chokke
Skrevet

Bruk flere adjektiv og blås opp historien enda mer! Alltid morsomt å lese at flere "tonn militært stål kom rullende" istedet for "flyet kjørte". :wee:

Når bruker jo du fakta en del fra før av da men.

Husk at jeg er squadleader, commander og at jeg skal vinne til slutt da.

Skrevet
Du må nevne meg oftere.. Gjerne som terorrist! ;)

EDIT: Er litt PR-kåt :!:

pr tror jeg du har fått nok av med Karkand-spillinga di

@DurinVIII: Alle mytterier straffes med døden :p :p

Skrevet
dette hørtes morsomt ut, kan jeg være med eller?

du har hatt en sekvens i historien (der du mottar Veteran Ground Defense Ribbon/Badge, husker ikke), men til filmen (hvis det blir noen) så er alle roller ledige (bortsett fra selve pilotrollene da ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...