Gå til innhold

k750 -> w800 problemer med tilkobling via USB


Weezel

Anbefalte innlegg

Har oppgradert min k750i til w800i, og prøver å koble den til pc'en med den medfølgende USB-kabelen.

 

Jeg prøvde den ikke før jeg oppgraderte, så jeg vet ikke om dette problemet kom av oppgraderingen, men når jeg plugger den i, får jeg meldingen;

 

"En av USB-enhetene som er koblet til datamaskinen, har hatt en feil og Windows kjenner den ikke igjen".

 

Noen som vet hva dette skal bety? Jeg har prøvd både med k750i og w800i USB drivere fra sonyericsson.com uten hell.

 

-Nicolai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt at ved oppgradering fra K750i til W800i fungerer ikke USB-kabalen lenger. Det er en av grunnen til at jeg selv ikke har oppgradert min K750i.

Vet ikke om det går an å få gjort noe med dette... :no:

Er det sant? :hmm:

 

Jeg har tenkt til å oppgradere min også, men burde jeg ikke?

Siden at USB-kabelen ikke vil funke? :cry:

 

Uansett, har noen link til et sted der man kan oppgradere til W800i?

 

BTW, litt mange spørsmål. :blush:

Lenke til kommentar
Har oppgradert min k750i til w800i, og prøver å koble den til pc'en med den medfølgende USB-kabelen.

 

Jeg prøvde den ikke før jeg oppgraderte, så jeg vet ikke om dette problemet kom av oppgraderingen, men når jeg plugger den i, får jeg meldingen;

 

"En av USB-enhetene som er koblet til datamaskinen, har hatt en feil og Windows kjenner den ikke igjen".

 

Noen som vet hva dette skal bety? Jeg har prøvd både med k750i og w800i USB drivere fra sonyericsson.com uten hell.

 

-Nicolai

Du må laste ned USB driverne for W800 fra SE sine sider, K750i driverne vil ikke fungere lenger om du har oppgradert den til W800i

Lenke til kommentar
Du må laste ned USB driverne for W800 fra SE sine sider, K750i driverne vil ikke fungere lenger om du har oppgradert den til W800i

Ok, godt å høre.

 

Men laster man ned en SW da fra Sony Ericsson sine sider for og laste over musikk til sin oppgraderte K750i? :)

Har ikk3 selv prøvd, men siden K750i blir gjenkjent som

w800 burde den funke ja,veit ikke om dne er mulig å laste fr SE sine sider, følger iallefall med cd på w800

Lenke til kommentar

Jeg har som sagt prøvd med både k750i drivere og w800i drivere, feilmeldingen som kommer er fordi det "er en feil på enheten" hvilket ikke er en melding man får hvis det bare er driverproblemer svjv.

 

Mulig jeg må ha kabel fra w800i? Høres lite sannsynlig ut, men men.. Var gsmteknikk.no jeg benyttet meg av hvis det har noe å si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...