klilleng Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 100% fake, jeg kan garantere det! 1. Blizzard har sagt at de ikke vil implementere Arthas i spillet. Vel, ja, de kan ha ombestemt seg, slik som med andre ting, men da kommer vi til punkt 2. 2. Arthas var en av de sterkeste heltene, om ikke -den- sterkeste helten i Warcraft-historien, hvordan henger det på greip at sverdet hans bare er legendary? Skal de "sløse" bort Arthas-navnet på et level 70-våpen, og dermed gjøre det ekstremt vanskelig å finne på noe som er troverdig bedre? 3. Bildet er jo åpenbart laget i et bilderedigeringsprogram, så hva er grunnen til at dette er så forbanna troverdig? I tillegg ser det ut som om fonten er forskjellig fra in-game fonten.. Fake så det holder
Potetdamen Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 klart den er ekte, har den på warriorn min.
Vaktmestern Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Sjangsene for at Frostmourne er Legendary kvalitet og ikke Artifact er vel også små.
FJERNET111 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Må sammenligne det med 40...... Hvorfor det egentlig? heh Uansett, dette er sikkert fake, men at et våpen med slike stats kommer hvis de øker lvl cap'en til 70 skal man ikke se bort i fra.
Sigga Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kjedelig hvis man øker levelcapen til 75 da, MC blir jo bare barnemat. Vil jo komme nye instancer osv, men likevel.
FJERNET111 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kjedelig hvis man øker levelcapen til 75 da, MC blir jo bare barnemat. Vil jo komme nye instancer osv, men likevel. Hvorfor "men likevel"? Det er jo like tåpelig som å si at man burde sette lvl cap på 40, ellers er jo SM alt for lett og bare barnemat...
jonasdaman Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Er det ikke forbanneslse på det sverdet?..
different Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Er det ikke forbanneslse på det sverdet?.. Når Arthas plukka det opp ble han ond
Tåkefyrste Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Håper ingen får Froustmourne etterhvert i spillet. (ja, denne er selvfølgelig fake, og jeg håper at de aldri implementerer sverdet som et item) Latterlig hvis alle spillerne skulle ha løpt rundt med et cursed sverd. Btw. Han som har faka screenshotet der har jo laget sverdet latterlig dårlig i forhold til hva det burde vært... Minst 180dps så begynner vi å snakke
Vaktmestern Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Kjedelig hvis man øker levelcapen til 75 da, MC blir jo bare barnemat. Vil jo komme nye instancer osv, men likevel. Hvorfor "men likevel"? Det er jo like tåpelig som å si at man burde sette lvl cap på 40, ellers er jo SM alt for lett og bare barnemat... Når ble SM en 40-mans raid instance?
FJERNET111 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Når ble SM en 40-mans raid instance? Og hvorfor skal det ha noe å si da? Det kommer til å komme større, vanskeligere og mer varierte instancer enn både BWL, MC, osv i fremtiden. Og jeg ser ingen grunn for at lvl cap'en skal holdes på 60 i all evighet (da kommer spillet til å bli enda mer gearbasert enn det er nå).
fenris1911 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Folk er teite viss dei ikkje skjønner at spelet må utviklast vidare.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Bullshit. Se hvordan det er skrevet da. Man oppgir somregel aldri % på en procc et våpen kan gjøre. Glemmer noen tegn som "." rundt forbi. Rett og slett fake.
Iver. Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Må sammenligne det med 40...... Hvorfor det egentlig? heh Uansett, dette er sikkert fake, men at et våpen med slike stats kommer hvis de øker lvl cap'en til 70 skal man ikke se bort i fra. fordi.. det halveres hele tida 0-40 40- 60 60- 70... 40-20-10 med tanke på når du kan få mo8nt og hva den egentlige capen skulle være, right?
mr.Lunarion Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Arthas var en av de sterkeste heltene, om ikke -den- sterkeste helten i Warcraft-historien, hvordan henger det på greip at sverdet hans bare er legendary? *Host* Sargeras *host* I W3 var det twohanded, men når han gikk rundt holdt han det i en hånd. Endret 8. oktober 2005 av mr.Lunarion
AlexGM Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Må bare få spørre dokkar om dere virkelig er fornøyd med og grinde MC resten av wow karrieren.. Vil dokkar isje ha nye utfordringer ? Er konge om de kommer til og fornye spillet litt no, er dritt lei av at hver gang eg logger på vet eg at eg kommer til og gjøre det samme som eg gjorde i går, dagen før det, uken før det osv osv .. JaTakk til alt det nye som kommer (Utenom teit nerfing )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå