Gå til innhold

Frostmourne, Blade of arthas! ekte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jo vært snakk om å utvide lvlcapen til 70, og en uberimba end-game instance med Frostmourne og Arthas, hardeste bossen i gamet. Så jeg tror den er ekte. Ikke lite syk heller da!

Det må jo ødelegge hele spillet!

Utvide til lvl 70, når folk har brukte flere hundre (tusen) timer på å få tier 1/2 epix sets, som sikkert ikke er verdt en dritt på lvl 70.

Det eneste "økning av level cap" sånn jeg ser det, vil bli Hero Classes.

Skrevet
Hvordan skal de kunne øke lvl cap uten å gjøre MC soloable? :p

med det sverdet... da er vel MC soloable (jk) ;)

blir som å si at Sunken temple er soloable hvis man har hand of ragnaros :p

Skrevet

Hvis lvl cap'en økes til 70/75 så skal man ikke se bort i fra at våpen blir så gode som dette. Statsene tar jo ikke helt av heller.

Ta det beste våpenet som finnes på lvl 50 og sammenlign med Hand of ragnaros

Skrevet
jaja, grendal mener jo at kun warriors kan få våpnet da, siden de får mest ut av ragen i %...

hvis du ikke ser at Spinal Reaper proccen er bedre for warriors enn for Paladins, bør du av-installere WoW og begynne med sjakk ;)

Execute - turn around - MS - jatakk

Skrevet
jaja, grendal mener jo at kun warriors kan få våpnet da, siden de får mest ut av ragen i %...

hvis du ikke ser at Spinal Reaper proccen er bedre for warriors enn for Paladins, bør du av-installere WoW og begynne med sjakk ;)

Men så har warriors pref på så mye annet, at akkurat det driter jeg i :p

Men detta sverdet har stats som er en mix av spinal reaper og hand of rag. Bare litt økte verdier....

Skrevet

Men så har warriors pref på så mye annet, at akkurat det driter jeg i :p

Men detta sverdet har stats som er en mix av spinal reaper og hand of rag. Bare litt økte verdier....

pref på noe annet ? Unnskyld meg mr. hybrid som kan by på alt?

du har OEB, Bonereavers Edge, Spinal Reaper, Flameguard Gauntlets, Onslaught Girdle, Quickstrike Ring.

det er 6 Items fra MC. Paladins har Lawbringer set som er 8 alene, i tillegg har de jo bid rights på alt healing og caster relatert til healing i hele MC.

vet ikke hvem som har bid rights på masse jeg.....

Skrevet

100% fake, jeg kan garantere det!

1. Blizzard har sagt at de ikke vil implementere Arthas i spillet. Vel, ja, de kan ha ombestemt seg, slik som med andre ting, men da kommer vi til punkt 2.

2. Arthas var en av de sterkeste heltene, om ikke -den- sterkeste helten i Warcraft-historien, hvordan henger det på greip at sverdet hans bare er legendary? Skal de "sløse" bort Arthas-navnet på et level 70-våpen, og dermed gjøre det ekstremt vanskelig å finne på noe som er troverdig bedre?

3. Bildet er jo åpenbart laget i et bilderedigeringsprogram, så hva er grunnen til at dette er så forbanna troverdig?

Skrevet
Hvis lvl cap'en økes til 70/75 så skal man ikke se bort i fra at våpen blir så gode som dette. Statsene tar jo ikke helt av heller.

Ta det beste våpenet som finnes på lvl 50 og sammenlign med Hand of ragnaros

Må sammenligne det med 40......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...