Gå til innhold

TES: Alle hater meg pga. "the mark of Zenithar"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og spiller Morrowing (med begge exp.), og nå vil av en eller annen grunn ingen i Ald'Ruhn ha noe med meg å gjøre :\

Hver gang jeg prøver å benytte ymse tjenester (travel med mages guild, barter, kjøpe/lære spells, etc), sier de bare:

Sorry, I'll do no business with one who bears the mark of Zenithar. It's obvious you've sworn an oath to Zenithar you've yet to fulfill.

Hvem i huleste er Zenithar (finner ikke et kløyva ord om vedkommende i journalen) og hva er det egentlig de preiker om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Argh! Det var han tullingen med de 5 skjortene ja.. Hun som skulle ha dem ville jo ikke ta i mot de (bug?), så jeg kvittet meg etterhvert med de :\

Får prøve å finne dem igjen da, eller bare drite i hele greien. Ald'ruhn sux uansett :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare hyggelig ;)

Skulle ønske jeg gjorde det samme også, for jeg har fremdeles ikke fått til å levere skjortene. Står foran hun damen som skal ha de med alle skjortene i inventory - ingen mulighet til å snakke om "Rasha's shirts" (tror det var noe sånt), men så snart jeg kvitter meg med skjortene (legger de på bakken foran meg) kan jeg snakke om skjortene igjen! Selvsagt sier hun da ikke mer enn "du bør finne skjortene snarest" elns. DE LIGGER JO RETT FORAN DEG, KJERRING! ARGH!

• 1 år senere...
Skrevet
Sitter og spiller Morrowing (med begge exp.), og nå vil av en eller annen grunn ingen i Ald'Ruhn ha noe med meg å gjøre :\

Hver gang jeg prøver å benytte ymse tjenester (travel med mages guild, barter, kjøpe/lære spells, etc), sier de bare:

Sorry, I'll do no business with one who bears the mark of Zenithar. It's obvious you've sworn an oath to Zenithar you've yet to fulfill.

Hvem i huleste er Zenithar (finner ikke et kløyva ord om vedkommende i journalen) og hva er det egentlig de preiker om?

4970332[/snapback]

----------------------------------------------------------------

Zenithar er en handelsgud eller noe sånt. Jeg har driti meg ut selv. Det er ikke klesbutikken ute i Ald`Ruhn, men inne i Manor District. Jeg leverte feil selv men fant plutselig ut etter å ha spilt over 400 døgn i spillet at hu som hadde klesbutikk i Manor district spurte hvor det ble av de 5 skjortene. Problemet er at de har jeg kvitta meg med for så lenge siden at jeg veit ikke hvor jeg skal lete hen etter de skjortene så jeg må foreløpig leve med problemet i Ald`Ruhn. Det er idiotisk at ingen gidder å handle med meg, særlig når jeg er sjef over thieves guild, mages guild, fighters guild og morag tong gulid, enda de som jeg er overhodet over gidder ikke å handle med meg.

Skrevet (endret)
Problemet er at de har jeg kvitta meg med for så lenge siden at jeg veit ikke hvor jeg skal lete hen etter de skjortene så jeg må foreløpig leve med problemet i Ald`Ruhn.

7212604[/snapback]

Du kan bruke en konsollkode for å få tilbake tingene.

Edit: Du kan finne den på The Unofficial Elder Scrolls Pages.

Endret av MiSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...