WIpER_ Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Jeg har ganske nettopp begynt å bruke opera som nettleser, den er jo rett og slett genial. Men det er en eneste ting jeg savner fra internet explorer. Det er autofullfør, både i adresselinjen og i forms. Noen som vet om man kan aktivere dette? Finnes det i Opera? Takk for svar =)
THX 1138 Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Merkelig. Dette er stillt inn som default. Akkurat hvor du det stiller inn, vet jeg ikke helt sikkert, men jeg tror det er på "Fil" -> "Innstillinger" -> "Historikk og mellomlager". Edit: Beklager, jeg tok visst feil. Jokohoma har rett. [ Denne Melding var redigert av: THX 1138 på 2002-08-19 00:50 ]
jokohoma Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 På min engelske version gjør du slik: File > Preferences > Accessibility -> Keyboard Her huker du av for "Enable auto-completion dropdown" Det skulle holde det... Lykke til!!
EC Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 fil > innstillinger > personlig informasjon - for de mest brukte feltene. -yummy-
BBC Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Når det gjelder "auto-complete" av forms, så er ikke det implementert i Opera enda. Sender alle en mail, så får de nok opp farten :wink: Man kan få en slags auto-complete av ofte brukte ting, slik som navn, adresse, tlf.nr., email-adresse og slikt. Da går man inn på File | Preferences | Personal Information og skriver inn infoen. Denne infoen får man da tilgjengelig i forms - Special 1/2/3 er også grei å fylle ut for ofte brukt informasjon. Edit: og Yummy kom meg i forkjøpet :smile: [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-08-19 00:45 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå