Straydog Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 http://home.no.net/thomie/salme.mp3 håper det ikke er en re-post....(??)
karl-wilhelm Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hahahaha så villt bra , Genialt Endret 6. oktober 2005 av karl-wilhelm
AssKicR Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 ROFFLE.. Rister som faen her nå... Genialt morsomt
Steinmann Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 "Gi oss vårt daglige LAN" "Forlat oss vår lagg" :!:
vstr Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 hehe. har hørt den før, men alikavel morsom Vegard
Jeg_ruler Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Noen som har teskten til den? Var litt vanskelig å høre noe av det
The_Darkness Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Noen som har teskten til den? Var litt vanskelig å høre noe av det etter hva jeg kunne høre så var det ca sånn: servern vår, du som er på bakrommet la vår Ip holdes hellig, la våre packets komme. la din vilje skje på 10 mbits som den gjør på 100. gi oss idag våre daglige lan, forlat oss vår lagg, som vi å forlater dere laggere. led oss ikke inn i virus, men frels oss fra det trege. for lanet er ditt, og switchen og Hub'n i all evighet. Ala (?)
Sti4n Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 LOL... det er det jeg gjør... egentlig ikke, men den var morsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå