Gå til innhold

Hvordan fly kamphelikopter


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes at TV guided missile er helvetes vanskelig å styre?

enig i det ja, spes hvis en har litt lagg, så bam, har en bommet og bare truffet bakken før en får tjangs til å styre...... :(

Btw,, hva gjør venstre musknapp når en styrer misslilen ? detonate ? Gidder ikke stikke på server for å sjekk så jeg spør her heller :p:love:

 

 

 

Edit : glemte å si : Fin guide :D :D

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAHAHAHAHA :D :D :D, ikke rart jeg ikke har fått det til,,, eller , kanskje enda rarere at jeg har fått endel kills med den allikevel!!,,, jeg har bare styrt med musa jeg, og trodd at raketten var litt "treig" med å rette seg dit jeg vill...

 

Jaja, Får bare takke og bukke da, ser ut som denne guiden gjør mer for meg enn jeg hadde trodd :)

 

Sånn går d når en tror en er utlært i noe :|

Lenke til kommentar
Tanksen er ikke så veldig farlig for heliet da :-P

Og den er uansett ikke så veldig rask :-P

LOL, må si at det kommer ann på sjåføren.... Tanks ER farlig for heli.. Jeg har mange fulltreffere på helier som kommer i full fart på siden min.. Det gjelder å sikte et godt stykke fremmenfor.. Har man en god gunner også, så er heliet dødt med en gang.! :p

Lenke til kommentar

jepp, tanks er killer for Heli som kommer lavt. Kombo med .50cal på toppen og maingun som får skyte på lavtflyvende heli = dødens. Men på en annen side så forstår jeg pilotene i heli også. Lav høyde = mer effektiv gun. Terreng masking vs AA raketter og andre 50cals og sånn... men mer utsatt for RPG...

 

 

Det blir en vurderingssak. Man bør uansett ikke reke rundt i lav høyde lenge på ett sted.

Lenke til kommentar
jepp, tanks er killer for Heli som kommer lavt. Kombo med .50cal på toppen og maingun som får skyte på lavtflyvende heli = dødens. Men på en annen side så forstår jeg pilotene i heli også. Lav høyde = mer effektiv gun. Terreng masking vs AA raketter og andre 50cals og sånn... men mer utsatt for RPG...

 

 

Det blir en vurderingssak. Man bør uansett ikke reke rundt i lav høyde lenge på ett sted.

det beste er jo å fly litt over høydegrensen til tankens kanon da

Lenke til kommentar

TV Guided missiles kan være en drøm og en plage. Det er veldig vanskelig å bruke de.

Det gjelder å tenke seg fram målet. Klarte å skyte ned et full lastet BH, fra en helikopter langt, langt borte fra det. Gjelder å ha litt flaks og.

 

Jeg elsker å være copilot/gunner, men det er et helvete når piloten din er i helt andre baner. For å få mest ut av et kamphelikopter, finner du en god pilot. Prøv å bli venn med han/hun. Lag en squad bare for deg og denne personen. Så kommer det et utrolig viktig ting. BRUK VOIP! Dette har vært så bra å ha når du flyr rundt. Mye enklere å si ting piloten/copiloten burde gjøre.

 

Et eksempel er at copiloten ser en AA gunner, og sier til piloten hvor den er og hvordan de burde takle denne truselen. Meg og en annen brukte denne metoden i Sharqi Peninsula. Klarte å få en kill streak på 41 kills med piloten. Var jo litt fordel at han var norsk og da. :thumbup:

Lenke til kommentar
jepp, tanks er killer for Heli som kommer lavt. Kombo med .50cal på toppen og maingun som får skyte på lavtflyvende heli = dødens. Men på en annen side så forstår jeg pilotene i heli også. Lav høyde = mer effektiv gun. Terreng masking vs AA raketter og andre 50cals og sånn... men mer utsatt for RPG...

 

 

Det blir en vurderingssak. Man bør uansett ikke reke rundt i lav høyde lenge på ett sted.

det beste er jo å fly litt over høydegrensen til tankens kanon da

tactical awareness. Du bør vite om det er en tanks i nærheten (helst bør det ikke være fordi du allerede har most den med TOW :) ) Da er det fritt frem med N.O.E. flyvning

Lenke til kommentar
TV Guided missiles kan være en drøm og en plage. Det er veldig vanskelig å bruke de.

Det gjelder å tenke seg fram målet. Klarte å skyte ned et full lastet BH, fra en helikopter langt, langt borte fra det. Gjelder å ha litt flaks og.

 

Jeg elsker å være copilot/gunner, men det er et helvete når piloten din er i helt andre baner. For å få mest ut av et kamphelikopter, finner du en god pilot. Prøv å bli venn med han/Hun. Lag en squad bare for deg og denne personen. Så kommer det et utrolig viktig ting. BRUK VOIP! Dette har vært så bra å ha når du flyr rundt. Mye enklere å si ting piloten/copiloten burde gjøre.

 

Et eksempel er at copiloten ser en AA gunner, og sier til piloten hvor den er og hvordan de burde takle denne truselen. Meg og en annen brukte denne metoden i Sharqi Peninsula. Klarte å få en kill streak på 41 kills med piloten. Var jo litt fordel at han var norsk og da. :thumbup:

finnes det virkelig hunnkjønn som spiller BF2?

Lenke til kommentar
TV Guided missiles kan være en drøm og en plage. Det er veldig vanskelig å bruke de.

Det gjelder å tenke seg fram målet. Klarte å skyte ned et full lastet BH, fra en helikopter langt, langt borte fra det. Gjelder å ha litt flaks og.

 

Jeg elsker å være copilot/gunner, men det er et helvete når piloten din er i helt andre baner. For å få mest ut av et kamphelikopter, finner du en god pilot. Prøv å bli venn med han/Hun. Lag en squad bare for deg og denne personen. Så kommer det et utrolig viktig ting. BRUK VOIP! Dette har vært så bra å ha når du flyr rundt. Mye enklere å si ting piloten/copiloten burde gjøre.

 

Et eksempel er at copiloten ser en AA gunner, og sier til piloten hvor den er og hvordan de burde takle denne truselen. Meg og en annen brukte denne metoden i Sharqi Peninsula. Klarte å få en kill streak på 41 kills med piloten. Var jo litt fordel at han var norsk og da. :thumbup:

finnes det virkelig hunnkjønn som spiller BF2?

Ville ikke være diskriminerende, og selvsagt spiller mange hunnkjønn battlefield 2...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...