FuJJi Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ja. spørsmålet er altså: skal du være god eller ond på Black and white 2? Hvis du er snill mot dine undersåtter så blir landet og øya lys og fredelig. Samme med dyret ditt. Men hvis du spiller ond så blir øya mørk og ond. og dyret med. Jeg tror jeg skal være snill jeg:) og lage en stor sivilisasjon over hele øya. tror dette kan bli veldig morro. men hva med dere? En video som viser litt om forskjellene mellom god og ond. Endret 6. oktober 2005 av FuJJi
Litek89 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg prøvde alltid å være snill i Black and White, men ble alltid ond ev en eller annen grund Må være den ekspremeteringen med lyn i byene
FuJJi Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 hehe:P jeg orka ikke å redde de fra den forpesta maten jeg;P så alle døde
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 jeg prøver alltid å være snill, men bli ALLTID ond, uansett hvilke spill det er snakk om. blir nok det her også!
tOmma- Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Jeg tror jeg skal være snill jeg:) og lage en stor sivilisasjon over hele øya. tror dette kan bli veldig morro. Så avgjort! Jeg fullførte Black & White som snill gud og med et creature som var tvers gjennom god (alignment 1). Det skal jo være lettere å være god/ond i oppfølgeren, så jeg satser på å være god. Liker ikke mørke steder... Endret 6. oktober 2005 av PhoboS87
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hvorfor ond ELLER god? Hvorfor ikke begge deler?
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Fordi det ikke lar seg gjøre, vel? Ingen som sier at det bare går an å gå igjennom spillet bare èn gang, vet du.
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 joda, er bar eå ha to forsjellige profiler
tOmma- Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Sant sant.. jeg gir meg Har dere forresten sjekket ut Lionhead sine forumer? Det er ferske skjermbilder fra spillet der, som er tatt av de heldiggrisene i USA som har fått det...
Bandana Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Orket nesten ikke tenke meg hva jeg kommer til å finne på. Men noe snilt, må jeg da også gjøre.
Vrengtpolvott Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Tenkte først å bli snill og god, la menneskene på øya leve i harmoni og elske meg, for å så utløse min vrede over dem og brenne byene og drepe alle menneskene som står i mot meg!
exmx Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Tror jeg skal være ond. Syntes alltid det er gøyest å være ond. Som på KoTOR, der jeg var delvis snill og ond igjennom hele spillet, helt til slutten der jeg drepte alle vennene mine. Skal si det var gøy. Heahehhaeh
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Klarer aldri å være ond i spill hvor man kan velge slikt, jeg.
zeox Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 [iC' date=06/10/2005 : 15:52] Klarer aldri å være ond i spill hvor man kan velge slikt, jeg. haha, ikke jeg heller. har spillt igjennom 1'ern ca. 3 ganger, og hver gang har jeg vært en god gud med et glitrende dyr. samme skjedde i Fable, så fikk jeg glorie over hue
FuJJi Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 zeOx[' date=06/10/2005 : 16:13] har spillt igjennom 1'ern ca. 3 ganger, og hver gang har jeg vært en god gud med et glitrende dyr. samme skjedde i Fable, så fikk jeg glorie over hue hehe samme med meg. I Neverwinter Nights gjorde jeg bare gode ting og hjalp alle med allt. syntes det er det man skal gjøre på spill. det som gjør deg en "hero"
tOmma- Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 zeOx[' date=06/10/2005 : 16:13] har spillt igjennom 1'ern ca. 3 ganger, og hver gang har jeg vært en god gud med et glitrende dyr. Har vært ond én gang i B&W, men jeg angret så mye at jeg gjorde alt for å gjenopprette balansen...
Jokko88 Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har lyst til å være god og bygge gigantiske byer!
Hr. Jenssen Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Litt OT: Er ikke helt inne på B&W. Er det sånn at om du er god, så bare holder du på med byen din og bygger den større og bedre, og ingen ting annet, eller er det sånn at du blir angrepet av og til, og at du må beskytte folkene, osv? Er det veldig stor forskjell på om man er god eller ond?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå