Gå til innhold

Ødelagt XP plate


b21a

Anbefalte innlegg

Vel sitter med en maskin som har gyldig XP lisens

 

MEN, platen er kaputt. Lisensnøkkelen har jeg men mangler altså plate.

 

#1 Kan jeg bruke min egen plate og vedkommendes nøkkel (min versjon er pro og den andre er home)

#2 Noen som vet om man kan få tak i ny cd uten å måtte kjøpe ny lisens?

#3 Kan innholdet på XP plata ligge på hardisken (siden dette er en multicom maskin, fant en katalog med CAB filer på den ene disken)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HA! :w00t:

Multicom comes trough again :thumbup:

 

"Hei.

 

Ser du har vært uheldig og skadet CD'en din, vil vi forsøke å hjelpe deg. Jeg regner med det er en OEM Windows XP lisens som er levert med datamaskinen.

Dersom du opplyser kunde- eller ordrenummer PC'en er kjøpt på evt. din og/eller bestillers navn og adresse, kan vi sende deg backup av korrekt CD.

 

Mvh

MultiCom Norge"

 

OG!! denne kom uten at jeg har sendt forespørsel til dem ennå

:yes:

 

Nå ble jeg virkelig imponert :D

Lenke til kommentar
HA! :w00t:

Multicom comes trough again :thumbup:

 

"Hei.

 

Ser du har vært uheldig og skadet CD'en din, vil vi forsøke å hjelpe deg. Jeg regner med det er en OEM Windows XP lisens som er levert med datamaskinen.

Dersom du opplyser kunde- eller ordrenummer PC'en er kjøpt på evt. din og/eller bestillers navn og adresse, kan vi sende deg backup av korrekt CD.

 

Mvh

MultiCom Norge"

 

OG!! denne kom uten at jeg har sendt forespørsel til dem ennå

:yes:

 

Nå ble jeg virkelig imponert :D

Det der kalles service :yes:

Lenke til kommentar
HA! :w00t:

Multicom comes trough again :thumbup:

 

"Hei.

 

Ser du har vært uheldig og skadet CD'en din, vil vi forsøke å hjelpe deg. Jeg regner med det er en OEM Windows XP lisens som er levert med datamaskinen.

Dersom du opplyser kunde- eller ordrenummer PC'en er kjøpt på evt. din og/eller bestillers navn og adresse, kan vi sende deg backup av korrekt CD.

 

Mvh

MultiCom Norge"

 

OG!! denne kom uten at jeg har sendt forespørsel til dem ennå

:yes:

 

Nå ble jeg virkelig imponert :D

Kjempebra Multicom! Nå ble jeg imponert. Virkelig hyggelig å se at noen yter slik service, idag hvor man får inntrykk av at det meste bare handler om å tjene penger, og mer penger. :)

Lenke til kommentar

Hei

Kan ikke si at jeg har vært like heldig som deg. Har også en ødelagt cd som jeg fikk den gang jeg kjøpte pc.

Har også en lisens som er registrert på mitt navn og finnes i Microsoft sin systemer

Har mailet komplett.no som jeg kjøpte pc'n av, men de sier jeg må ta kontakt med Microsoft Norge, som jeg da gjorde, bare for å få beskjed at det var komplett.no sitt ansvar, da det var snakk om en OEM. Sender så en ny e-mail til komplett.no der de henviser meg på ny til Microsoft Norge. Jeg kontakter Microsoft Norge på nytt, og der får jeg beskjed om at jeg må betale 230,- for en ny cd og at ventetiden er på 8-uker. Ærlig talt er det ikke lettere for meg å bli pirat enn at jeg skal kaste penger ut av vinduet? Dette skal en ha gjenn for ærlighet. Nå står jeg uten operativsystem men med gyldig lisens, hva gjør jeg??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...