kunchun Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nå har jeg kjøpt min første snus boks å er nesten klar for å begynne, men.. Jeg vet ikke hvordan man pakker. Noen som kan ta eet lynkurs?
Tonio Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Løft boksen opp, finn et sted du kan kaste det, kast det. Det finnes en snustråd der det står slikt her på forumet..
Feh Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Les guiden i første post i snus tråden v.2! der lærer Wh|te deg åssen du skal bake
Bamse_ Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nå har jeg kjøpt min første snus boks å er nesten klar for å begynne, men.. Jeg vet ikke hvordan man pakker. Noen som kan ta eet lynkurs? hva har fått deg til å "gjøre deg klar" til å snuse? Har du i det heletatt noen aning om hva dette vil gjøre med kroppen din? Og ja jeg røyker, så jeg veit hva jeg snakker om og NEI, snus/røyk er IKKE kult.. ingen som noen gang har syntes det og ingen kommer noen gang til å synes det heller!
b-real Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Bruk søk-funskjonen og bruk en av "snus" trådene. Stenges.
Anbefalte innlegg