-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) bare lurte, ettersom man får mange spørsmål om mapping. burde vi ikke hatt en egen sekjson for CS mapping? gamer.no > forum > spill > counter strike > mapping der vi kunne hatt guider og videre ting opplastet istendenfor å svare hver person ettersom de spør Endret 5. oktober 2005 av -Raistlin-
-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 kunne vært mulig å sette argumenter?
ASDASDKL2131 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Fordi det er totalt unødvendig? Denne er forresten feilpostet. Hører hjemme under Tilbakemeldinger om forumet.
-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 så få en luring til å flytte det! unødvendig? nope
ASDASDKL2131 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Fortell meg hvorfor det ER nødvendig, da. Jeg ser ikke helt problemet med å lage guider i denne kategorien. Hvorfor dere må ha en egen kategori til det er for meg uforståelig.
Zeph Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det er ikkje nok aktivitet direkte i forbindelse med mapping til CS til at det kan få ein eigen kategori.
-Raistlin- Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 det var et argument! ok. da stenger vi tanken til det blir nok aktivitet
Bluebeans Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei. Har aldri vært nok aktivitet. De få innspillene vi har hatt har bare blitt videresendt til sider som spillmodding.no
Bear^ Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Lag en sticky som forteller om gode sider som f.eks spillmodding og hl2world. Er for lite aktivitet ang dette emnet, samt at det er så lett å finne gode sider og hjelp om du vil starte med dette, ved bruk av google, at jeg faktisk ser det totalt unødvendig.
Newt32 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Synes heller moddisene kunne prøvd en løsning som dette. Istedet for Half-Life og Counter-Strike ute i Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene, kunne de heller hatt noe som het STEAM! Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Steam -> Half-Life DOD Counter-Strike Annet Mapping Noe sånt Bare et eksempel.. her ligger alle de mest populære spillene man kan få spillt på Steam. Som har tilpasset seg i de to i allerede har.
danilovic Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Synes vi kunne delt CS-delen inn to underdeler: "Dumme spørsmål som blir gjentatt én gang i uka", og "Interessante diskusjoner". Sånn helt seriøst, bare med litt mildere navn.
Newt32 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Synes vi kunne delt CS-delen inn to underdeler: "Dumme spørsmål som blir gjentatt én gang i uka", og "Interessante diskusjoner". Sånn helt seriøst, bare med litt mildere navn. Enig. *Se ned på "dumme" folk som ikke kan bruke søkefunksjonen * Det er nettopp dette som er det største problemet her på forumene i dag. Vi må finne en bedre måte å lære folk å lese mer, og søke.
Rampage Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Synes vi kunne delt CS-delen inn to underdeler: "Dumme spørsmål som blir gjentatt én gang i uka", og "Interessante diskusjoner". Sånn helt seriøst, bare med litt mildere navn. Enig. *Se ned på "dumme" folk som ikke kan bruke søkefunksjonen * Det er nettopp dette som er det største problemet her på forumene i dag. Vi må finne en bedre måte å lære folk å lese mer, og søke. Men det er helt greit å kjefte på folk fordi de faktisk har søkt og dermed funnet en litt for gammel tråd? Men on-topic. Nei, dere fortjener ikke og har ikke bruk for en egen mappingseksjon. "Mappingseksjonen" kan lages som sticky her på forumet, hvis noen lager en grei guide. Med linker osv. (tror jeg så en slik) Og så kan spørsmål osv. tas i den tråden. Det er det beste dere har "fortjener" med tanke på hvor utrolig liten del av CS-forumet som blir brukt til mappingtråder =)
Tore Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg synes det hadde vært greit å delt mellom CS1.6 & CSS... For folk skriver hele tiden CS å da aner ikke jeg uten videre om de mener 1.6 Sorce CZ....... I det minste bør folk spesifisere hvilken CS man snakker om... Vet dette også fører til problemer med inndelingen osv... Men er jeg alene om denne meningen.?
ASDASDKL2131 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg synes det hadde vært greit å delt mellom CS1.6 & CSS... For folk skriver hele tiden CS å da aner ikke jeg uten videre om de mener 1.6 Sorce CZ....... I det minste bør folk spesifisere hvilken CS man snakker om... Vet dette også fører til problemer med inndelingen osv... Men er jeg alene om denne meningen.? Dette her vært diskutert før, og svaret fra admins på forumet var vel at folk bare skal bli flinkere til å si ifra hvilken versjon det er snakk om.
Tore Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg synes det hadde vært greit å delt mellom CS1.6 & CSS... For folk skriver hele tiden CS å da aner ikke jeg uten videre om de mener 1.6 Sorce CZ....... I det minste bør folk spesifisere hvilken CS man snakker om... Vet dette også fører til problemer med inndelingen osv... Men er jeg alene om denne meningen.? Dette her vært diskutert før, og svaret fra admins på forumet var vel at folk bare skal bli flinkere til å si ifra hvilken versjon det er snakk om. Ok, HELT enig egentlig.! Men det er fortsatt mye "CS" ute å går.... Fryktelig irri synes nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå