Gå til innhold

Xtremkjøling på 4000+ CPU?


Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke helt hvor denne skal postes, eller hva jeg skal ha som emnetittel, men jeg prøver sånn :blush:

 

Jeg sitter å vurderer ny kjøler til min AMD 64 4000+ CPU. Sitter å ser litt på komplett.no, de har en fin sak der som heter VapoChill LightSpeed AC Ekstremkjøling. :love::dribble: .

 

Men da dukker det opp spørsmål i hodet mitt. For det først kommer alt som du trenger med i den pakka ?.. Tenker på isolasjon å div, blir helt sikkert condens, er vel ikke bare plug & Play med det greiene der ? :hmm:

 

Hvor mye kan jeg forvente å klokke opp min 4000 + cpu ? 3.5ghz - 4 ?? :whistle: .

 

Den koster svin mye, men det kan være verdt det hvis mann får RÅ ytelse. Veldig skeptisk enda, Sikkert mulig å ødelegge både det ene å andre hvis mann monterer feil vil jeg tro..

 

Dette er systemet mitt foreløbig:

 

Thermaltake Kandalf Sølv, Aluminium Super tower, Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16, AMD 64 4000+ CPU @ 2.7 ghz,

Gainward GeForce 7800GTX 256MB 2xDVI PCI-Express,"U/3500PCX XP GS"ViVo,470MHz, OZC 2048 MB Ram, Creative SB X-Fi Fatal1ty FPS, Rapor 74 GB HD + 2 x 200 GB i raid.

 

Tror det hadde blitt fett med VAPO Chill under kabinettet mitt :thumbup:.

Men det skal ikke bare være fett å se på.,, det skal yte som f.... og.

 

Vurderer et skjermkort til og, men bør vel egentlig bare vente.. Bruker egentlig altfor mye penger på denne pc'n, men har fått blod på tann de siste måndene :roll: .

 

Håper det er noen her som har litt peil på VAPO CHILL, er veldig nyskjerrig på det greiene der...

 

Hilsen: Ove

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok!

 

Men følger alt mann trenger med i pakka ?.. ser at mann må ha på guffe på socet og overalt. Virker som en kurrant sak å montere egentlig, bare alt er med.

 

Veldig lyst å prøve en sånn.. noen som vet om det bråker fært i den ?

alt er med i pakka.

monterer du det riktig så skal det ikke være noen fare for kondens.

er vel ikke veldig vansklig.les bruksanvisnigen

løp å kjøp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...