Gå til innhold

Skuffa over BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt enig med FredericC..

Spillet er da ikke så ille som alle skal ha det til, nå skal det sies at jeg ikke hadde problem med patchen, har ikke opplevd noen bugs enda heller.

Endret av satyr-wongraven
Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det bare jeg som ikke forstår hva som er bug på det bildet?

Kanskje noe med de? Jeg lurer virkelig også.

Er vel det ja... Såvidt jeg vet er ikke det der normalt. :p

Skrevet (endret)

Jeg syntes det så ut som en lyktestolpe som var veltet forran heli... jaja :)

edit: hvordan ser du til siden i heli? er du copilot? elns?

Endret av MrLee
Skrevet

edit: hvordan ser du til siden i heli? er du copilot? elns?

Trodde det første gang jeg og, men neida. Jeg har fått lykestolpe innebygd i heliet mitt. :hrm:

Se deg rundt ved å holde inne ctrl og flytte rundt på musa.

post-171-1128796486_thumb.jpg

Skrevet

Relistisk å fly helikopteret ja... Selv om jeg ikke er pilot så har jeg grunnleggende kunnskap nok til å vite at det er totalt urealistisk.

Skulle det vært realistisk så burde du/dere kjøpt en heli-simulator stol som BF2 støtter.

Her måtte det vært en stor "joystick" opp mellom bena, et "håndbrekk" på venstre side som justerer høyden og to pedaler til bena som du svinger halerotoren med... Blitt for dyrt for de fleste...hadde vært digg da... :roll:

Ellers så er styringa grei med bare en vanlig joystick til hjel...dog kunne med hell hatt støtte for Force Feedback....

Eneste buggen jeg har opplevd er tk-systemet deres og punish-h***** som benytter seg av punish-knappen uansett...

Skrevet

Ah, det la jeg faktisk ikke merke til, hehe ;) Så det da jeg tok bildet i nærmere ettersyn, dog.

Skrevet
Relistisk å fly helikopteret ja... Selv om jeg ikke er pilot så har jeg grunnleggende kunnskap nok til å vite at det er totalt urealistisk.

Skulle det vært realistisk så burde du/dere kjøpt en heli-simulator stol som BF2 støtter.

Her måtte det vært en stor "joystick" opp mellom bena, et "håndbrekk" på venstre side som justerer høyden og to pedaler til bena som du svinger halerotoren med... Blitt for dyrt for de fleste...hadde vært digg da... :roll:

Ellers så er styringa grei med bare en vanlig joystick til hjel...dog kunne med hell hatt støtte for Force Feedback....

Eneste buggen jeg har opplevd er tk-systemet deres og punish-h***** som benytter seg av punish-knappen uansett...

jada, så skal vi snakke uber realisme da?

De fleste ultrarealistiske helikoptersims spilles heller ikke med pedal, throttle + stikke

throttle er det på joystick i 99% av tilfellene, å vri på joysticken erstatter pedalene, og å bevege på joysticken erstatter selve stikka...

Skrevet
Her måtte det vært en stor "joystick" opp mellom bena, et "håndbrekk" på venstre side som justerer høyden og to pedaler til bena som du svinger halerotoren med...

Håndbrekket ditt kalles colli og det justerer ikke høyden men vinkelen på rotorbladene. I tillegg kan dette "håndbrekket" ditt vris på, dette styrer selve throttle. Vanligvis styres throttle automatsikt etter colli da.

Koser meg med ei Saitek X45 stikke jeg. Holder for min del. :)

:tease:

Skrevet
BF2 er generelt greit, men alle tåler så mye får de dør :(

du ville vel ikke likt å tåle 1 5.56 mm kule før du dødde vel :dontgetit:

hadde gjort at alle ville hatt maximum 3 sekunder å leve på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...