Medic Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Heisann! Håper noen kan gi meg en god "Walktrough" på hvordan jeg konfigurer DC++ om fra passiv til Aktiv modus? Jeg har holdt på en god stund med å få satt opp dette. Bruker en Speedtouch 516 Modem/router. Jeg har fått meg en fast ekstern IP adresse. Har prøvd å følge DC++ sin egen "oppskrift" på hvordan det skal gjøre men finner ikke ut av hvordan jeg skal sett opp pkt 2. "You need to forward one port. Select a number betweeen 1024-65535...Make sure both UDP and TCP are being forwarded on the port you choose" Har prøvd å gå inn på Speedtouch sitt oppsett (http://10.0.0.1) men skjønner ikke helt hvordan jeg skal sette opp porten... Samme blir det jo med Firewall. DC++ sin "oppskrift" sier at den må skrues av og det er jo ikke bra. Er det ikke muligheter for å sette opp systemet så en slipper det? Bruker NextGentel ADSL 8000/800 linje. Håper noen kan hjelpe meg med dette!
haqbar Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Gå inn på www.portforward.com og finn ditt modem der. Står der med bilder og tekst hvordan du åpner porter til din data
Jankee Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Flyttes fra servere til programvare, for problema dine er relatert til klient og ikkje server-spørsmål som server-kategorien er til for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå