greener Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Hvis jeg prøver å streame video fra f.eks tv2.no (webtv) eller spilltrailere fra xbox.com, får jeg bare et grått bilde i mediaplayern i WinXP (lyden er der). Utrolig irriterende, har kjørt windowsupdate og alt, skjønner ikke hvorfor dette ikke funker. Tror det er .asx formatet. Forslag?
iron_knuckle Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Quote: Den 2002-08-18 11:06, greener skrev:Hvis jeg prøver å streame video fra f.eks tv2.no (webtv) eller spilltrailere fra xbox.com, får jeg bare et grått bilde i mediaplayern i WinXP (lyden er der). Utrolig irriterende, har kjørt windowsupdate og alt, skjønner ikke hvorfor dette ikke funker.Tror det er .asx formatet.Forslag? Har du husket og endre connection speed. gå inn på Tools -> Options -> performance og juster på banbreden media player skal disponere. (hadde dette problemet sev en gang)
Nervevrak Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Har samme problemet, tipset over hjalp ikke en tøddel Noen andre tips? Eller andre programmer som tar asx lett?
Nervevrak Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Nimo Codec Pack? Aldri hørt om, så da vil jeg ikke tro det. Hvor får jeg tak i det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå