fredrikoz Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har nettopp instalert Far Cry på pc`en, når jeg starter spillet så blir alle hus og (strender) kritt hvite, men skog og bakke himmel osv er som det skal og når jeg setter grafikken ned på low, da forsvinner det. Men tviler på at det er pc`en som er for dårlig, her er det som jeg har i pc`en : Amd athlon xp3200+/2048mb kingston ram/ xfx geforce 6800 ultra/ asus hovedkort socket A (husker ikke modell). Og ja jeg har lastet ned de nyeste Nvidia driverene. Noen som vet hva som kan ver galt ? Tusen takk for hjelp
firberblad Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Fikk det samme da jeg gikk fra 9800 pro til 6800gt. Jeg oppdaterte spillet til versjon 1.3 hvis jeg ikke husker helt feil. Fungerte bra da.
Bertelsen Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Første versjonen i FarCry har problemer med 6xxx serien. last ned og installer patch, da vil spillet funke bra. Du har forresten feilpostet, det er en egen seksjon for FarCry.
ttt Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Første versjonen i FarCry har problemer med 6xxx serien. last ned og installer patch, da vil spillet funke bra. Stemmer det. 1.3 patchen løser dette problemet. Du har forresten feilpostet, det er en egen seksjon for FarCry. Dette stemmer og, tråd flyttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå