imastard Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Så, hvor skal Male tauren produsere melk da? Da vil jeg at min NE Male også skal produsere sin egen melk.
Dondrio Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Så, hvor skal Male tauren produsere melk da? Da vil jeg at min NE Male også skal produsere sin egen melk. GENIALT!
Killerquo Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Skulle tauren hatt en "ny" ability, så skulle de fått tilbake plainsrunning. *Ønske at de hadde det* Virker jo mye tøffere enn å ri rundt på en Kodo, syns jeg. Burde vært quest for å få det da, eller at du måtte betale mountpris for skillen.
p0zz Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Skulle tauren hatt en "ny" ability, så skulle de fått tilbake plainsrunning. Hva var det?
cheeplix Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hva var det? Blizz mente i starten at tauren var for store til å kunne ha mount så de skulle ha en egenskap som gjorde at de løp like fort som om de hadde mount. (Er ikke det riktig?)
Rookie_NO Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Han mener sikkert at de går inn i en "plains running" modus ala Hunterens Aspect of the Tiger. Man ville da fått 60% speed increase i stedenfor 30% som Hunteren har.
Irons Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) beite form! taurens går ned på alle fire og intar sin ur form som ku, løpa på! edit: typ-o Endret 5. oktober 2005 av the_real_Sp33D
Bytex Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Tauren druids kunne fått en egen ku-på-beite-form, hvor de har 100% raskere regain av health og mana. Spare mye health/mana potions på det
chokke Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Tauren druids kunne fått en egen ku-på-beite-form, hvor de har 100% raskere regain av health og mana. Spare mye health/mana potions på det funker kun på gress kunne faktisk funka, samme som uds cannibalism.
Irons Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Patch 2.1.2 notes: Taurens: - all mounts will be removed, refund might be given - New form: Critter form (rank1 and rank2) While in Critter form your movment speed is increased by 60%/100%. In adition to this you may eat grass and drink watter from pools and ponds to regain health and mana (10% of total hp/mana pr 5 sec). Only usable out of combat. - New racial quest: pack mule, travel from orgrimar to thunderbluff with grass to feed the village.
ka1ser Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Eller at ork, undead og troll kunne betalt for å ride på tauren! "Ill give you 5s for a trip to Orgrimmar!"
Darx* Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hva med en ny sports grenn bare for horde? Blir aka kulestøt, men med litt annet innhold og navn: Throw the midget! (Kast gnomen )
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Isåfall burde humans produsere semen som man kunne solgt på AH til tilfeldige perverse Japanere. "Bukkake på duellplassen i kveld folkens, ta med to-hundre mann og kom og kom. Vi har ei dame og taburett."
posca Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 jao det hadde vært bra hvis tauren kunne drikke sin egen melk.. MEN melken MÅ behandles=) får å smake som tinelett o,5 fett..
Dondrio Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 jao det hadde vært bra hvis tauren kunne drikke sin egen melk.. MEN melken MÅ behandles=) får å smake som tinelett o,5 fett.. ja ikke sant... MÅ ha det, bare MÅ ha det *uff, må installere wow på nytt, kjeder meg*
Tofustew Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Alt jeg ønsker meg er at female taurens faktisk hadde rautet på /moo, ikke bare den teite dama som sier "mooooo...". Det er så utrolig lamt. Male taurens har i hvert fall noe som ligner okseraut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå