Gå til innhold

forslag til ny egenskap til tauren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tauren hatt en "ny" ability, så skulle de fått tilbake plainsrunning. *Ønske at de hadde det*

Virker jo mye tøffere enn å ri rundt på en Kodo, syns jeg. Burde vært quest for å få det da, eller at du måtte betale mountpris for skillen.

Skrevet
Hva var det?

Blizz mente i starten at tauren var for store til å kunne ha mount så de skulle ha en egenskap som gjorde at de løp like fort som om de hadde mount. (Er ikke det riktig?)

Skrevet (endret)

beite form!

taurens går ned på alle fire og intar sin ur form som ku, løpa på!

edit: typ-o

Endret av the_real_Sp33D
Skrevet

Tauren druids kunne fått en egen ku-på-beite-form, hvor de har 100% raskere regain av health og mana. Spare mye health/mana potions på det :)

Skrevet
Tauren druids kunne fått en egen ku-på-beite-form, hvor de har 100% raskere regain av health og mana. Spare mye health/mana potions på det :)

funker kun på gress :)

kunne faktisk funka, samme som uds cannibalism.

Skrevet

Patch 2.1.2 notes:

Taurens:

- all mounts will be removed, refund might be given

- New form: Critter form (rank1 and rank2)

While in Critter form your movment speed is increased by 60%/100%.

In adition to this you may eat grass and drink watter from pools and ponds to regain health and mana (10% of total hp/mana pr 5 sec).

Only usable out of combat.

- New racial quest: pack mule, travel from orgrimar to thunderbluff with grass to feed the village.

Skrevet

Hva med en ny sports grenn bare for horde? Blir aka kulestøt, men med litt annet innhold og navn: Throw the midget! (Kast gnomen ;) )

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Isåfall burde humans produsere semen som man kunne solgt på AH til tilfeldige perverse Japanere. "Bukkake på duellplassen i kveld folkens, ta med to-hundre mann og kom og kom. Vi har ei dame og taburett."

Skrevet

jao det hadde vært bra hvis tauren kunne drikke sin egen melk.. MEN melken MÅ behandles=) får å smake som tinelett o,5 fett..

Skrevet
jao det hadde vært bra hvis tauren kunne drikke sin egen melk.. MEN melken MÅ behandles=) får å smake som tinelett o,5 fett..

ja ikke sant...

MÅ ha det, bare MÅ ha det

*uff, må installere wow på nytt, kjeder meg*

Skrevet

Alt jeg ønsker meg er at female taurens faktisk hadde rautet på /moo, ikke bare den teite dama som sier "mooooo...". Det er så utrolig lamt. Male taurens har i hvert fall noe som ligner okseraut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...