Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hadde likt om man kunne ha lagd sin egen fyr, velge hvordan han skal se ut. Og så ha som på SA at man kan kjøpe klær og ting og trene han opp i et studio.

 

Noe annet hadde vært om du måtte gå til flyplassen og ta fly til for eksepmel andre land, isteden for å bare kjøre over en bro til en annen øy. Sånn at det blir mye mer forskjell på stedene. For eksempel at man starter i usa, så flyr man videre til italia og jobber med mafiaen der borte. Noe sånt kunne ha vært kult syns jeg.

 

Edit: Jeg støtter også det med at politiet også arrersterer andre folk, for eksempel folk som følger etter deg og prøver å drepe deg. Sånn at det blir litt mer realistisk.

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe annet hadde vært om du måtte gå til flyplassen og ta fly til for eksepmel andre land, isteden for å bare kjøre over en bro til en annen øy. Sånn at det blir mye mer forskjell på stedene. For eksempel at man starter i usa, så flyr man videre til italia og jobber med mafiaen der borte. Noe sånt kunne ha vært kult syns jeg.

 

Hmm, slettes ingen dum ide. Båt er jo selfølgelig også en transportmulighet. Får en spesiell følelse av å reise liksom, og at verden er større. Dessuten tar ikke områdene med hav så stor plass på disc'en, slik at dette re mulig uten å måtte ofre andre ting. Det var jo ganske kult å fly til Liberty City da, selv om man ikke fikk lande.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...