Gå til innhold

Har du fått bank noen gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke fått bank.

Har ikke gitt bank.

4946445[/snapback]

 

Holder meg unna slikt :) En fuktig natt på byen var det en godt voksen kar som skulle slå meg av en eller annen grunn. Hadde akkurat kjøpt en halvliter, så jeg styrta den før jeg sa: "mordi i thights"....Han ble stående en stund og klødde seg i skjegget før han ravet utpå dansegulvet :p

Lenke til kommentar
har aldri blitt banket, har alltid banket de som har prøvd :!:  men har såklart blitt slått men aldri "tapt" et slagsmål

5001336[/snapback]

Er ingen Vinnere i et slagsmål, bare idioter.

5001817[/snapback]

alltid "de" som ber om det eller så blir jeg bare sur å greier ikke å kontrolere meg :whistle:

Lenke til kommentar

En gang vi var på fest, så var det noen som plutselig fant på at de skulle yppe med kjæresten min..han er ingen slåsser, og jeg fant det for godt å gå i mellom...lita jente på 1.60 jeg da..og da fant de det like godt å slå til meg og...fikk meg faktisk et lite blåøye den kvelden. Men, slosskampen ble stoppa ganske fort av noen andre etterpå! Så ingen ble no skada.. Men hater folk som bare plutselig bestemmer seg for å denge noen, bare for å denge noen.

Endret av BeeKay
Lenke til kommentar
Nei, det er sannelig ikke rart det er rasisme i Norge, når våre egne innavla bønder på død og liv må vinkle alt til at det er de onde utlendingenes feil.

5003714[/snapback]

OK, jeg er verken rasist eller bonde.

 

Men jeg jobber i utelivet i helgene, å jeg har vært med og oppdaget utlendinger med kniv to ganger. Å har blitt drapstruet av 5, å da mener jeg seriøse trusler om at han skulle komme tilbake og jeg skulle ligge blødende i gata.

 

Hvor mange bønder? Ingen.

Lenke til kommentar
OK, jeg er verken rasist eller bonde.

 

Men jeg jobber i utelivet i helgene, å jeg har vært med og oppdaget utlendinger med kniv to ganger. Å har blitt drapstruet av 5, å da mener jeg seriøse trusler om at han skulle komme tilbake og jeg skulle ligge blødende i gata.

 

Hvor mange bønder? Ingen.

5010016[/snapback]

Jeg skal ikke spekulere i hva som skjedde i forkant av disse episodene, men jeg har vondt for å innse at dine opplevelser er representative for alle og enhver. Det finnes svarte, brune, hvite, gule, røde og grønne idioter i hver krik og krok av verden.

Lenke til kommentar

Ojsann. Jeg har lest igennom 5 sider med slossing.

 

Om jeg har fått bank? Ikke på lenge.

 

Men for noen månder siden ville jeg og kammeratene mine finne ut hvor vondt det gjorde å bli slått til. Det gjorde skikkelig vondt. Han jeg slo til datt ned på senga. Når jeg ble slått til verka det lenge.

Lenke til kommentar
OK, jeg er verken rasist eller bonde.

 

Men jeg jobber i utelivet i helgene, å jeg har vært med og oppdaget utlendinger med kniv to ganger. Å har blitt drapstruet av 5, å da mener jeg seriøse trusler om at han skulle komme tilbake og jeg skulle ligge blødende i gata.

 

Hvor mange bønder? Ingen.

5010016[/snapback]

Jeg skal ikke spekulere i hva som skjedde i forkant av disse episodene, men jeg har vondt for å innse at dine opplevelser er representative for alle og enhver. Det finnes svarte, brune, hvite, gule, røde og grønne idioter i hver krik og krok av verden.

5011119[/snapback]

 

Sant nok, men prøver du å påstå at "utlendinger" er like hyppig innvolvert i vold som etnisk norske bør du ha noen bra kilder å understøtte påstanden med. Tilbake til temaet, jeg har ikke vært innvolvert i slåsskamp siden en idiot ("utlending" forøvrig) fant ut at han skulle prøve å banke meg på ungdomsskolen en gang. Jeg har heldigvis unngått voldsepisoder siden det, primært fordi omgangskretsen min består av personer som ikke liker å bråke, men også fordi de fleste konfrontasjoner kan unngås ved å snakke seg ut av det eller i siste konsekvens ta beina fatt. Tror man at man er mindre mann fordi man trekker seg ut av en slåsskamp ved å løpe bør man seriøst vurdere verdisynet sitt. De som greier å havne i fyllebråk annenhver gang de er på fylla bør kanskje vurdere om de har godt av å drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Hvor er Psycilobe med historiene sine??

For ikke å snakke om Snow og hans kasjott-historier...

4997843[/snapback]

:blush: Det var gamle mario! :hrm:

 

Kort sag så har eg gitt mye juling i tenårene og de gangen eg fikk smell tilbake ble det veldig brutalt. Knivstikking og knusing av flaske mot bakhodet mitt blant annet. :(

 

Når er eg for gammel for slikt tull men sliter forsatt om noen skulle angripe meg eller mine.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har aldri blitt banka, men var nære på en gang. En jentejeng trodde jeg hadde snakka dritt om hu ene, noe jeg selvfølgelig ikke hadde gjort! Fikk snakka meg ut av det da :cool:

 

Slo ned ei eksvenninne en gang. Den manipulerende tøyta hadde jeg fått nok av, så jeg klikka og slo henne rett ned. Det hadde hun aldri venta seg fra meg, så etter det holdt hu kjeft :p

Lenke til kommentar

Jeg har knust nese, arr på nevene og levd et hardt liv. Men jeg har roa meg på mine "gamle dager" er 30 nå og slutta med slåssing og bråk når jeg var 24.... *Men jeg eksploderer nå også om noen trekker strikken langt nok*

 

Bokset også i noen år + diverse "streetfighting" Som ikke er sanksjonert av noe idrettsorgan ;)

 

 

Men jeg anbefaler alle og ikke rote med sånne ting. Du får kun problemer...

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar

det som så suger nå vett, er at om man banker en kar, så kommer han med gjengen sin etterpåengang, skulle vært som før, 1 mot 1 og den som vant, den vant... skal heldigvis være med gode venner i dag, så det kommer ingen skrekkhistorie fra denna karen :D spørs om det ikke kommer noen bråkmakere da :S GODT NYTTÅR alle sammen :D

Lenke til kommentar
OK, jeg er verken rasist eller bonde.

 

Men jeg jobber i utelivet i helgene, å jeg har vært med og oppdaget utlendinger med kniv to ganger. Å har blitt drapstruet av 5, å da mener jeg seriøse trusler om at han skulle komme tilbake og jeg skulle ligge blødende i gata.

 

Hvor mange bønder? Ingen.

5010016[/snapback]

Jeg skal ikke spekulere i hva som skjedde i forkant av disse episodene, men jeg har vondt for å innse at dine opplevelser er representative for alle og enhver. Det finnes svarte, brune, hvite, gule, røde og grønne idioter i hver krik og krok av verden.

5011119[/snapback]

 

Hvor er de? :ohmy:

 

fra spøk til alvor:

 

har ikke fått ordentlig grisebank noen gang.

Var en kar som påsto jeg dytta han så han smellte knyttneven 3 ganger inn i tinningen på meg.

Han fikk visst vondt i hånda si. ( fikk ingen merker etter han slo. Kjukk i hue antar jeg. )

 

Gitt bank? nja, vil ikke si å slenge noen i bakken, sparke/slå et par ganger som å gi ordentlig bank da.

Har som oftest kommi noen i mellom og stoppa.

 

Er opptill flere ganger jeg har hatt lyst til å banke noen til blods pga hat til personen.

 

åja, også har en kar prøvd å slappe til meg, men da skulle jeg slappe tilbake så han føyk med hue først i veggen og "svimte" av i et par sekunder. telles det? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...