Gå til innhold

Spørreskjema om dataspill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha lest avslutningen så ble jeg i tvil om jeg som mann brude svart på denne, men gjort er gjort.

Masteroppgaven omhandler jenter og dataspill.

Lykke til med oppgaven... :)

Skrevet (endret)

Sååh...gjør det noe om jeg svarer på den, selv om jeg ikke er jente? Spør jo etter kjønn i første spørsmål...

Edit: Svarte på undersøkelsen jeg. Lykke til med oppgaven :)

Endret av Nevnarion
Skrevet

hei.

Vil bare takke alle som har svart. Og det er bare å fortsette å svare enten du er mann eller dame. jeg er veldig interessert i svar fra begge kjønn slik at jeg får et sammenlikningsgrunnlag. Jeg synes også det er viktig at dere ikke er for forutinntatte på mine meninger og mine spørsmål før dere svarer. Det er også derfor det står så lite informasjon om oppgaven. For dere som er interessert er det bare å komme tilbake til nettsiden 1. november.

mvh

Merete :thumbup:

Skrevet

Skal svare nå.

Men jeg stiller litt tvil ved metodene du bruker for å velge ut respondenter til skjemaet ditt her :) Selvutvelgelse er kanskje ikke det aller beste, og jeg håper at du går flere steder enn til Gamer.no, det er i veldig stor grad et noe... spesielt publikum her ;)

Skrevet

Til Cetram: Det skjønner jeg. Jeg har allerede fått svar fra 6 skoleklasser ved en ungdomsskole (papirbasert undersøkelse). Men i tillegg ønsker jeg å sammenlikne resultatene med folk som bruker pc og dataspill litt mer. Dvs fra folk med bare mer en allmenn interesse for spill, evt ingen interesse. Så derfor er altså svarene fra dere her inne også veldig interessante..

mvh merete :D

Skrevet (endret)

Veldig lurt :)

Ville også forsøkt å oppsøke miljøer med jenter/damer som er gamere. Litt usikker på hvor det finnes, men det ville antageligvis vært en god ide å få oppsamlet noe av dem. Tror ikke det er så veldig mange av dem herinne?

Edit: Og lykke til videre med prosjektet :) Har en hos oss som skal i gang med noe av det samme utpå vårparten, så det blir artig å se hva du kommer frem til med undersøkelsen. *bokmerke*

Endret av cetram
Skrevet

Takk for innspillet.

Jeg har faktisk hatt litt problemer med å finne noen nettsteder for jenter som spiller. Dvs jeg har funnet noen, men ikke norske. Så dersom det er noen som vet om noen som mottar jeg tips med takk :)

Merete

Skrevet

Hengte meg på og gikk gjennom undersøkelsen jeg også! Det var et godt valg av masteroppgave må jeg si!

Min såkalte bedre halvdel er aktiv gamer, hun spiller nesten like mye som meg :love: skal få henne til å svare på denne! Fortsett med det gode arbeid!! :thumbup:

Skrevet

Da har en gutt til svart på det spørreskjemaet. Skal prøve å huske å sjekke resultatet 1 november. Syns det var kult at du valgte dette til masteroppgave. Lykke til med oppgaven da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...