merete76 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei. Jeg holder på å skrive en hovedoppgave om dataspill. Kan du tenke deg å svare på et spørreskjema, så vil du hjelpe meg med å få svar på noen spørsmål. Takk så mye på forhånd http://www.ravnberg.com mvh merete ravnberg
Desdichado Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Etter å ha lest avslutningen så ble jeg i tvil om jeg som mann brude svart på denne, men gjort er gjort. Masteroppgaven omhandler jenter og dataspill. Lykke til med oppgaven...
Frijazz Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Masteroppgaven omhandler jenter og dataspill. Lykke til med oppgaven... Trådstarter bør nevne dette i første post. Forøvrig, lykke til!
Nevnarion Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Sååh...gjør det noe om jeg svarer på den, selv om jeg ikke er jente? Spør jo etter kjønn i første spørsmål... Edit: Svarte på undersøkelsen jeg. Lykke til med oppgaven Endret 3. oktober 2005 av Nevnarion
merete76 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 hei. Vil bare takke alle som har svart. Og det er bare å fortsette å svare enten du er mann eller dame. jeg er veldig interessert i svar fra begge kjønn slik at jeg får et sammenlikningsgrunnlag. Jeg synes også det er viktig at dere ikke er for forutinntatte på mine meninger og mine spørsmål før dere svarer. Det er også derfor det står så lite informasjon om oppgaven. For dere som er interessert er det bare å komme tilbake til nettsiden 1. november. mvh Merete
Laserlasse Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Skal svare nå. Men jeg stiller litt tvil ved metodene du bruker for å velge ut respondenter til skjemaet ditt her Selvutvelgelse er kanskje ikke det aller beste, og jeg håper at du går flere steder enn til Gamer.no, det er i veldig stor grad et noe... spesielt publikum her
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Oh! Lurer på om jeg husker å se på siden senere jeg... Har ihvertfall svart!=)
merete76 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Til Cetram: Det skjønner jeg. Jeg har allerede fått svar fra 6 skoleklasser ved en ungdomsskole (papirbasert undersøkelse). Men i tillegg ønsker jeg å sammenlikne resultatene med folk som bruker pc og dataspill litt mer. Dvs fra folk med bare mer en allmenn interesse for spill, evt ingen interesse. Så derfor er altså svarene fra dere her inne også veldig interessante.. mvh merete
Laserlasse Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Veldig lurt Ville også forsøkt å oppsøke miljøer med jenter/damer som er gamere. Litt usikker på hvor det finnes, men det ville antageligvis vært en god ide å få oppsamlet noe av dem. Tror ikke det er så veldig mange av dem herinne? Edit: Og lykke til videre med prosjektet Har en hos oss som skal i gang med noe av det samme utpå vårparten, så det blir artig å se hva du kommer frem til med undersøkelsen. *bokmerke* Endret 4. oktober 2005 av cetram
merete76 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Takk for innspillet. Jeg har faktisk hatt litt problemer med å finne noen nettsteder for jenter som spiller. Dvs jeg har funnet noen, men ikke norske. Så dersom det er noen som vet om noen som mottar jeg tips med takk Merete
-=nibbler=- Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Hengte meg på og gikk gjennom undersøkelsen jeg også! Det var et godt valg av masteroppgave må jeg si! Min såkalte bedre halvdel er aktiv gamer, hun spiller nesten like mye som meg skal få henne til å svare på denne! Fortsett med det gode arbeid!!
Ozelot Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Sånn, da er det bare og vente i spenning for å se om jeg er ulik gjennomsnittet. Håper du får A+ på prosjektet!
CPurcell Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Da har en gutt til svart på det spørreskjemaet. Skal prøve å huske å sjekke resultatet 1 november. Syns det var kult at du valgte dette til masteroppgave. Lykke til med oppgaven da!
Anders Voldsund Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Svarte på det skjemaet eg..uansett om at eg er gut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå