Gå til innhold

Nokia N70 eller 6680


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du skal vente eller ikke blir vanskelig for oss å bestemme. Jeg kan i hvert fall trøste deg med at N70 sannsynligvis er her innen to uker.

 

Den har også vanlig radio.

 

Det at mobilen også er billigere enn 6680 gjør vel at du bør vente. 2 uker å vente kanskje, og da får du en billigere og bedre mobil....

Lenke til kommentar

N70 er stiligere enn 6680, og man får mer for pengene, i og med at den har 2 megapixelkamera og radio. Prisen på 6680 er vel så høy som for N70, men dette vil vel endre seg når N70 er i butikkene. Menyene på N70 er endret litt kosmetisk, og den skal være raskere enn 6680.

 

Alternativt kan jo 6280 være verdt å vente på. Den har også 3G, samt en oppgradert versjon av 40 operativsystemet, dersom ikke Symbian er en forutsetning da. Klarer man seg uten 3G, kan 6270 være tingen. Den blir ca en tusing billigere enn 6280, men noe større.

Lenke til kommentar
nå får man jo 6680 fra 3700kr på nettet og forskjellene er såpass små mellom telefonene at jeg ikke helt ser fordelen med å velge n70.. man bruker jo kamera som oftest til mms, så da har jo ikke de ekstra 0.7mpx så mye å si i mine øyne. :)

Sant nok, men husk at du får N70 til bare 500 kroner mer, og da har du et bedre kamera og ikke minst radio i tillegg... og gleden av å ha "siste skrik". ;)

Lenke til kommentar

Hvis du liker utseende like godt på begge og ikke bryr deg om radio eller 2mpx kamera. Er det bare å kjøpe 6680, kjempegod telefon, har heller ikke noe tro på at N70 er raskere på noen som helst måte. Såg det var en som hadde lest det i en test.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...