Backspace_89 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 ja, jeg lurer på om noen har prøvd det. har hørt og sett mye bra om spillet men er det noen her som vet om det er bra?
Litek89 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg har prøvd det på pc, men du må nesten har en joystick med 180 graders rotasjon! Men det er litt artig, fikk det aldri skikkelig til siden styringen er litt vanskelig :S Men eller så var det utrolig gøy Endret 2. oktober 2005 av Litek89
Snake Eater Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg tror ikke det spillet har blitt sluppet til PC, mulig du tenker på et annet. Men Mercenaries til Xbox og PS2 er veldig kule spill. Det er som GTA i en krigsone hvor du gjør oppdrag for forskjellige land og grupper. Nå har spillet vært i butikken en stund så det kan hende du finner det billig. Explosjonseffektene i spillet er helt fenomenale. du burde i hverfall prøve det, du kommer ikke til å bli skuffet.
Litek89 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ser sånn ut Jeg tenkte på det spillet der du styrer en sværa robot med masse skytevåpen!
Marcelo Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ser sånn ut Jeg tenkte på det spillet der du styrer en sværa robot med masse skytevåpen! Ka heter det spillet du tenkte på? zone of enders robotech? har du link?
Backspace_89 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 takk for svar. Jeg kjøpte FIFA 2006 for to dager siden, syes det er kult men det kan jo bli litt vel mye av det samme. Her i Drammen er det en butikk som heter EB Games, der får man 10 dagers byttegaranti(vet ikke hva det heter ), så hvis du ikke er fornøyd med et spill kan man bytte det til et annet innen 10 dager. Er det verdt å bytte FIFA 06 mot Mercenaries?
Totenkopf Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vel, du kan jo lese en del anmeldelser her og se om det faller i smak.
ØysteinT Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ser sånn ut Jeg tenkte på det spillet der du styrer en sværa robot med masse skytevåpen! Du tenker trolig på Mechwarrior 4: Mercenaries Øystein
Kevlar Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Mechwarrior Mercenaries har rimelig utdatert grafikk og snaut med variasjon, ville ikke satset på det.
Polar Pål Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Vel, du kan jo lese en del anmeldelser her og se om det faller i smak. Det er vel ikke dette Mercenaries han spørr om?
Ultrag Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Mercenaries er knall. Jeg har en omtale av det på siden min. (se siden i sig'en og søk)
Totenkopf Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Vel, du kan jo lese en del anmeldelser her og se om det faller i smak. Det er vel ikke dette Mercenaries han spørr om? Ai, det ser ut som om jeg klarte å forveksle Litek89 med Spazz. Flaut.
Backspace_89 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Vet ikke hva dere har trodd, men jeg har hele tiden ment Mercenaries: Playground of Destruction til Ps2. Jeg bytte FIFA 06 mot det. Det er et kongespill Endret 4. oktober 2005 av Spazz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå