Darx* Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Gir dere på et tips, spill wow og hør på WoWradio. Det begynner 7:00 PM EST som er om en omtrent om en time her i europa
Darx* Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 er faktisk ikke sikker, er nå hvertfall ikke offisiel Blizzard radio da
Licht Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Dette er vel Saturday Night med Athalus. Kall meg gjerne Fanboy, men Blue Plz er det eneste jeg synes det er verdt å høre på (TotalBiscuit sitt show, inkl. Ask the Murloc, Working as Intended, Nubcake News, etc). Følg med i morgen i stedet.
Yosuf Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 ...Blue Plz er det eneste jeg synes det er verdt å høre på. Må si meg enig. Resten er småkjedelig.
Sponis Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Dette er vel Saturday Night med Athalus. Kall meg gjerne Fanboy, men Blue Plz er det eneste jeg synes det er verdt å høre på (TotalBiscuit sitt show, inkl. Ask the Murloc, Working as Intended, Nubcake News, etc). Følg med i morgen i stedet. Kan du gi link og tidspungt?
Licht Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Wcradio.com er jo et fint sted å starte. Blue Plz begynner 19.00 GMT, altså 20.00 CET (her). Bare sjekk wcradio.com når det starter, så finner du fort ut hvordan du skal gå frem - Det går stort sett av seg selv. Du kan også laste ned tidligere show fra arkivene.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Blue plz! er fanden så rått! ASK THE MURLOCK! "I am a hunter.. how can i rename my pet? Or is it only warriors that can rename their pets?" Og så spiller dem Finntroll osv ; )
ahpadt Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) doh ..glem det. Endret 2. oktober 2005 av ahpadt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå