Gå til innhold

WR-forsøk med 6800LE i 3dmark05


Anbefalte innlegg

5369 hørtes ikke verst ut, men jeg har allerede glemt hva wr er.. Hva slags ram har du da?

5207883[/snapback]

 

WR med FM approved WHQL drivere er 5543, ram-en er noe billig-ram jeg kjøpte hos netshop.no for en stund siden, kjørte den på 2-2-2-5 timings, 162,5MHz. Tror jeg prøver igjen med 77.72 drivere i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klarer ikke å kjøre opp hastigheten på cpu litt til da? Lønner det seg heller ikke å kjøre litt slakkere timings og høyere hastighet på rammen?

 

Du skulle fått lånt deg noe TCCD/BH-5 avhengig av hva slags hk du har!

5209247[/snapback]

 

 

Hovedkortet mitt liker ikke å kjøre med høyere HTT enn 325, så jeg kan ikke klokke CPU lengre. Kan godt hende det er bedre med slakkere timings, kan sikkert prøve det. Kjenner ingen som kan låne meg bra ram, så jeg må nok vente til etter jul (hehe, da får jeg penger :p ).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Idag har jeg testet endel med peltier på GPU, men jeg har nok ikke fått til helt god kontakt mellom core og blokka.

Uansett, minnet klokker helt elendig, det klarer ikke 800MHz med voltmod :no: Noe merkelig med det... Det forrige kortet klarte 950MHz med vmod.

Ble ikke noe særlig til resultat med 16x6vp, men klarte litt over 5k 3dmarks med 12x6vp.

Tviler på at det bor noen verdensrek i dette kortet, klokker ikke så bra, kan hende jeg kjøper enda et kort hvis det kommer på demovare salg hos komplett igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Takker.

 

Cpu: 450,-

HK: 400,-

GFX: 1000,-

Ram: 450,-

 

Billig ytelse, hehe, 754 ja.

Jeg har 3,3v vdimm mod på HK som jeg brukte før når jeg testet BH5 på kortet. Bruker den aldri nå, men det er en bryter som jeg skrur den av/på med. Hadde kommet borti den så minnet fikk 3,4v.. Ikke noe særlig for TCCD-en min. Ene brikken klokker gull fortsatt, men den andre klarer ikke mer enn 250MHz @ 2,5-3-3-6 nå, på 3-4-4-8 klokker den fortsatt som før, skjønner ikke helt.

Men ihvertfall, jeg kan bare benche med 256mb ram nå. Men det har heldigvis ikke noen betydning i 3DMark.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...