Gå til innhold

Hunter trenger pet lvl 33

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor finner jeg bra pet lvl 33?

Alle forslag mottas med stor takknemlighet :thumbup:

Det er masse bra på level 33 i Stranglethorn Vale

-*Vanlig* Gul/Svart tiger

-Svart Panter

-Eller om du vil være litt annerledes enn "de andre" hunterne kan du jo prøve en gorilla?

Skrevet
Den har ikke 1.0 speed nå lenger. Husker ikke helt hva det var, men tror den har blitt satt opp til 1.2 :no:

BT er fortsatt 1.0 attack speed.

Har hatt en slik i stable i år og dag, og logget akkurat inn for å sjekke.

Skrevet

Den har fortsatt 1.00 speed ja. KJempemorro å sende den etter en mage/priest/warlock med Beastial Wrath og Intimidation, free HK :p

Den har veldig bra damage, og med 1.0 i speed så interrupter den casters veldig mye.

Skrevet
Hm.. Jeg har en hunter venn som og bruker BT, og han mente den var nerfa. Men hvis dere sier det så, skal ikke jeg si noe annet.

tror den også hadde 100 i alle resistanser og det ble fjerna (tror jeg).

Skrevet
Hm.. Jeg har en hunter venn som og bruker BT, og han mente den var nerfa. Men hvis dere sier det så, skal ikke jeg si noe annet.

tror den også hadde 100 i alle resistanser og det ble fjerna (tror jeg).

Helt korrekt.

Skrevet

Tok en svart panter fra Strangletorn vale jeg, skal prøve på den elite katten (broken tooth) når jeg er lvl 37..

Blir kanskje en katt på lvl36 som stealther jeg så i badlands..

Stealther broken tooth også?

Skrevet
Tok en svart panter fra Strangletorn vale jeg, skal prøve på den elite katten (broken tooth) når jeg er lvl 37..

Blir kanskje en katt på lvl36 som stealther jeg så i badlands..

Stealther broken tooth også?

bt kan lære stealth (prowl) tror jeg.

Skrevet

har det så mye å si da? Alle petene på likt lvl gjør omtrent samme skade og tåler omtrent likt uansett. Jeg beholder lvl7 bjørnen min fra noob området hehe

Skrevet
har det så mye å si da? Alle petene på likt lvl gjør omtrent samme skade og tåler omtrent likt uansett. Jeg beholder lvl7 bjørnen min fra noob området hehe

alle bjørner har samme stats på samme lvl, mens alle katter har samme stats på samme lvl, kun speed og litt dps er forskjellig. Selv bruker huntern min en jaguar fra 1000 needles med 1.6 i attack speed :) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...