nahojdat Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hvor finner jeg bra pet lvl 33? Alle forslag mottas med stor takknemlighet
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 bare ta den første og beste av typen du vil ha.
Myx Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hvor finner jeg bra pet lvl 33?Alle forslag mottas med stor takknemlighet Det er masse bra på level 33 i Stranglethorn Vale -*Vanlig* Gul/Svart tiger -Svart Panter -Eller om du vil være litt annerledes enn "de andre" hunterne kan du jo prøve en gorilla?
Khalifen Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Få på deg noen leveler og finn Broken Tooth i Badlands.
purpledonkey Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Broken Tooth lvl 37 elite i Badlands. 1.0 attack speed
Venerable Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Den har ikke 1.0 speed nå lenger. Husker ikke helt hva det var, men tror den har blitt satt opp til 1.2 Endret 1. oktober 2005 av Scarface^
Myx Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Den har ikke 1.0 speed nå lenger. Husker ikke helt hva det var, men tror den har blitt satt opp til 1.2 BT er fortsatt 1.0 attack speed. Har hatt en slik i stable i år og dag, og logget akkurat inn for å sjekke.
zypher_ut Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Den har fortsatt 1.00 speed ja. KJempemorro å sende den etter en mage/priest/warlock med Beastial Wrath og Intimidation, free HK Den har veldig bra damage, og med 1.0 i speed så interrupter den casters veldig mye.
Venerable Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hm.. Jeg har en hunter venn som og bruker BT, og han mente den var nerfa. Men hvis dere sier det så, skal ikke jeg si noe annet.
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hm.. Jeg har en hunter venn som og bruker BT, og han mente den var nerfa. Men hvis dere sier det så, skal ikke jeg si noe annet. tror den også hadde 100 i alle resistanser og det ble fjerna (tror jeg).
Myx Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Hm.. Jeg har en hunter venn som og bruker BT, og han mente den var nerfa. Men hvis dere sier det så, skal ikke jeg si noe annet. tror den også hadde 100 i alle resistanser og det ble fjerna (tror jeg). Helt korrekt.
nahojdat Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Tok en svart panter fra Strangletorn vale jeg, skal prøve på den elite katten (broken tooth) når jeg er lvl 37.. Blir kanskje en katt på lvl36 som stealther jeg så i badlands.. Stealther broken tooth også?
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Tok en svart panter fra Strangletorn vale jeg, skal prøve på den elite katten (broken tooth) når jeg er lvl 37..Blir kanskje en katt på lvl36 som stealther jeg så i badlands.. Stealther broken tooth også? bt kan lære stealth (prowl) tror jeg.
Venerable Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Fikk BT i går, og vist hadde han 1.00 i speed Btw: Alle katter kan lære prowl.
gamer73 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 har det så mye å si da? Alle petene på likt lvl gjør omtrent samme skade og tåler omtrent likt uansett. Jeg beholder lvl7 bjørnen min fra noob området hehe
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 har det så mye å si da? Alle petene på likt lvl gjør omtrent samme skade og tåler omtrent likt uansett. Jeg beholder lvl7 bjørnen min fra noob området hehe alle bjørner har samme stats på samme lvl, mens alle katter har samme stats på samme lvl, kun speed og litt dps er forskjellig. Selv bruker huntern min en jaguar fra 1000 needles med 1.6 i attack speed .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå