Gå til innhold

Program for å ikke gå offline på msn

Steinmann

Anbefalte innlegg

Skrevet
IRC-klienten kan du f.eks. kjøre i en terminal-multiplexer, som GNU Screen, som du kan plukke opp uansett hvor du logger inn fra.

Der begynner vi å snakke ja!

Tenkte på det igår også.

Må jeg ha et spess terminal prog for å gjøre det, el funker det med alle terminaler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan avsløre en liten hemmelighet; i neste versjon av messenger så kan du sende offline messages, slik du kan med f.eks. icq. løsningen for deg inntil videre er, som allerede nevnt, å la messenger videresende meldinger til mobilen din (som tekstmeldinger) når du er offline. da får du "gul status" istedetfor "rød status" når du er offline. veldig enkelt.

Skrevet
jeg kan avsløre en liten hemmelighet; i neste versjon av messenger så kan du sende offline messages, slik du kan med f.eks. icq. løsningen for deg inntil videre er, som allerede nevnt, å la messenger videresende meldinger til mobilen din (som tekstmeldinger) når du er offline. da får du "gul status" istedetfor "rød status" når du er offline. veldig enkelt.

har ikke det gått an lenge a?`bare lurer..

Skrevet (endret)
hva er problemet med å logge deg på når du kommer på skolen? eller er du redd for å gå glipp av evt. beskjeder som har kommet inn mens du var på vei?

jepp :blush:

Det vil ikke skje om du lar PCen stå på når du går hjemmefra. Når du kommer tilbake så kan du se meldinger som var sendt til deg før en ble logget ut pga. innlogging et annet sted. At meldingene da ofte ikke er så relevante er en annen sak.

Ellers kan du sette status som online før du går, tvilomt at en får meldinger da.

Endret av pertm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...