A.J Green Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er jo bare å finne på noe skikkelig teit, jeg håper for guds skyld at ingen tenker "Å! De hadde et jævlig fett clannavn" Finn bare på noe übertacky så ordner det seg skal du se!
ssswopp Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det er jo bare å finne på noe skikkelig teit, jeg håper for guds skyld at ingen tenker "Å! De hadde et jævlig fett clannavn" Finn bare på noe übertacky så ordner det seg skal du se! hehe..ja, ha litt humor i det..
-Jungeldyret Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) F.eks [VE] - Vaffel eterNe? Eller Axe, så er nicket til spillerne alle de forskjellige gifttypene som får det til å stinke rotten fisk av deg i 5 år fremover Endret 1. oktober 2005 av xerminx
Senz0r Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Team America er opptatt bare for og ha sagt det
detvarvondtdet Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 [AG] agitator eller agitators [agitators] [NN] for ukjente eller Norvegian Noobs. Litt barnslig kanskje men.. [iS] Insurgents [insurgents] [WP] wolfpack. gammel planetarion allianse. Det er også andre kule navn fra PA feks: [NoiR] Fransk for svart. [EL] eller [ES] for elysium. [T] for Titans. [Legion] [Vs] for virus. [wrath] som jeg syntes er kult . [Fury]. [uV] for Ultra Violence. [siN]
ViVentis Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Beklager altså, men jeg må bare si at det er litt teit å spørre andre om å finne opp et navn om dere. Det er jo deres klan og dere som skal bruke navnet. Det beste hadde vært om dere fant på noe selv. For det er dere som kjenner dere selv best, ikke vi på forumet.
Left Blank Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 [AG] agitator eller agitators [agitators] [NN] for ukjente eller Norvegian Noobs. Litt barnslig kanskje men.. [iS] Insurgents [insurgents] [WP] wolfpack. gammel planetarion allianse. Det er også andre kule navn fra PA feks: [NoiR] Fransk for svart. [EL] eller [ES] for elysium. [T] for Titans. [Legion] [Vs] for virus. [wrath] som jeg syntes er kult . [Fury]. [uV] for Ultra Violence. [siN] mye bra men du burde droppe de []ene rundt tagen, DET ser barnslig ut.
A.J Green Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Må virkelig si at dette føyer seg inn i rekken av sinnsykt dårlige tråder... Finn på klannavnet ditt selv, skal du kanskje ha help fra forumet til navn av fremtidige barn osgå?
detvarvondtdet Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 [AG] agitator eller agitators [agitators] [NN] for ukjente eller Norvegian Noobs. Litt barnslig kanskje men.. [iS] Insurgents [insurgents] [WP] wolfpack. gammel planetarion allianse. Det er også andre kule navn fra PA feks: [NoiR] Fransk for svart. [EL] eller [ES] for elysium. [T] for Titans. [Legion] [Vs] for virus. [wrath] som jeg syntes er kult . [Fury]. [uV] for Ultra Violence. [siN] mye bra men du burde droppe de []ene rundt tagen, DET ser barnslig ut. i know. Gjorde det for å markere tag`n blandt all teksten
cheeplix Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det viktigste er å ha "`·.¸¸.·´´¯`··._.·" på hver side av navnet.
ssswopp Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Det viktigste er å ha "`·.¸¸.·´´¯`··._.·" på hver side av navnet. seff.. jo mer jo tøffere.. synes d bare ser fjortiss ut..
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 jeg synes at Avalanche var fett. [AL] ?
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Trippelpost gitt Endret 2. oktober 2005 av MacCy
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) trippelpost gitt Endret 2. oktober 2005 av MacCy
Mattlakk Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Clan Teigen.. ("jan teigen") Kukløs klan.. ("kuklux klan") FragFuckers FragStealers Norwegian headhunters the aiming pigs.. skytegutta.. cs-gutta.. hodeskytterKara.. hmm Endret 2. oktober 2005 av crawford
nree Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Norwegian Special Force er jo knas. Den dær må jeg virkelig høre med clanleader om!!
Rampage Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Goggen90: "Hei, tror du vi kan bruke et av det mest vanligste og oppbrukte klannavnene ever?" CL: "jau, skulle vel funke det!" Seriøst, prøv å finn på noe på egenhånd, gjerne ikke noe som er tatt fra før eller noe som NSF. Tror man finner mange klaner i ulike spill som bruker dette Det er ikke så veldig oppfinnsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå