Gå til innhold

[GTA]HJELP-Hvordan får jeg autosikting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet
:blush:  :blush: Jeg finner bare ikke ut hvilken knapp som gjør at en kan sikte automatisk i stedet for den manuelle aimen som er så kjedelig..hjelo

Hvordan tar en opp og ned gaflene på gaffeltrucken?

4931462[/snapback]

Jeg svarer deg jeg siden alle andre skal gå off-topic.

Du har bare manual aim på PC. Man rettogslett ikke automatisk aim.

På PS2 f.eks. har de automat aim ja, noe som gjør det mye enklere.

Kult at de tar hendene i været når man sikter på dem i San Andreas, noe som de ikke gjorde i Vice City til PC, men på PS2 =/

For å ta opp og ned gafflene på trucken så er det vel pil opp og pil ned, om jeg ikke husker helt feil.

Ellers så er det de tastene du også bruker for å lene deg frem og tilbake på syklene med.

Får du ikke det til, så kan det være smart å sjekke instillingene ;)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hvis du har på PS2 så bruker du Right Analog-Stick opp og ned :thumbup:

5849127[/snapback]

Men på pc, som det er snakk om her, bruker du NUM 2 og NUM 8 for å heve gaffelen på gaffeltrucken. Samme gjelder for kranbil, dumper, Hydra og de fleste andre kjøretøy som har regulerbare mekanismer.

Jeg spiller GTA SA på laptop så jeg må trykke in "Fn"-knappen for å aktivere NUM-paden :wallbash:

Skrevet

Hvis du har på PS2 så bruker du Right Analog-Stick opp og ned :thumbup:

5849127[/snapback]

Men på pc, som det er snakk om her, bruker du NUM 2 og NUM 8 for å heve gaffelen på gaffeltrucken. Samme gjelder for kranbil, dumper, Hydra og de fleste andre kjøretøy som har regulerbare mekanismer.

Jeg spiller GTA SA på laptop så jeg må trykke in "Fn"-knappen for å aktivere NUM-paden :wallbash:

5850448[/snapback]

På betongbil går blande-tingen fortere eller saktere, på lastebilen der biler kan kjøre oppå kan man heve plattingen og plassere biler i to etasjer. Ganske moro. Dumt man ikke kan dumpe eksplosive kister med begravelsesbilen (bl.a. Angel Pine) eller tømme søppelbilen/vanlige lastebiler.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

For å faktisk svare på spørsmålet til trådstarter:

I PC versjonen er manuell "aim" standard, det skjer forøvrig enkelte ganger at denne er satt til "auto aim".

Dette skyldes en liten innstiling i options, controls.

Her må du se etter at det står "control device" = keyboard + mouse.

Har ved flere ganger satt denne til "Joypad" ved uhell, noe som fører til at du ikke får sikte manuelt.

Endret av Stikk-kont@kten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...