Gå til innhold

FM 2006 Demo ute - hva er din mening?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Vel, Louis Saha fikk en stikker, og var alene igjennom, det opplagte valget var å løpe rett på mål, men neida, han ville ut mot venstre og ned mot dødlinja.

 

Men spillet virker mye bedre ja. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne prate med spillerne før kampen også. For eksempel si at de skulle gi jernet, 110%, eller om de skulle spare seg litt til neste kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Vel, Louis Saha fikk en stikker, og var alene igjennom, det opplagte valget var å løpe rett på mål, men neida, han ville ut mot venstre og ned mot dødlinja.

 

Men spillet virker mye bedre ja. Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg kunne prate med spillerne før kampen også. For eksempel si at de skulle gi jernet, 110%, eller om de skulle spare seg litt til neste kamp.

1. Jeg har ikke spillt så mye, men det virker iallefall som spillet har blitt mye bedre på den måten enn på 2005, da irriterte jeg meg omtrent for alt som skjedde..

 

2. Det er litt dumt ja, kanskje det kommer i en patch ..? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare at spillerstallene blir oppdatert er et kjempe + for meg!!

men spillet virker mindre bug fri, har lagt merke til at noen spillere er overvurdert i skill. riquelme f.eks. Nå har jeg aldri hatt så my tid til å se kampene i 2d,så der har jeg ingen formening....

 

Har en kompis som "flytter" inn da det kommer og vi skal lane dette til vi blir slappe i fisken. :p Herregud jeg spreller etter spillet! om ikke det er nok så slippes PES5 dagen før :love:

Lenke til kommentar

Demoen virka bra den.. Men Start er ikke like gode som i virkeligheten. :mad:

Ble litt overrasket da jeg gikk inn på managerprofilen og så et bilde av meg selv.. Så kom jeg på at jeg sendte inn bilde på SIgames.com for noen måneder siden.

Vet ikke om det var sånn på FM2005, jeg har hatt et års pause fra FM, men kult var det ihvertfall. :w00t:

Endret av Lord Nerevar Indoril
Lenke til kommentar
Bare at spillerstallene blir oppdatert er et kjempe + for meg!!

men spillet virker mindre bug fri, har lagt merke til at noen spillere er overvurdert i skill. riquelme f.eks. Nå har jeg aldri hatt så my tid til å se kampene i 2d,så der har jeg ingen formening....

 

Har en kompis som "flytter" inn da det kommer og vi skal lane dette til vi blir slappe i fisken. :p Herregud jeg spreller etter spillet! om ikke det er nok så slippes PES5 dagen før :love:

Synes du spilleroppdatering (overganger og skills) er viktig.. det finnes mange mange oppdateringspakker rundt omkring, heelt gratis! de siste oppdaterer vel alle overganger og noen feil i databasen frem til 31.august2005, og dette gjelder FM2005!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Synes det er vanskeligere å få spillerne 100% til neste kamp. Noen forslag?

5012189[/snapback]

Hva med å la de hvile på trening? Ev bruke reserver i mindre kamper..

Lenke til kommentar
Synes det er vanskeligere å få spillerne 100% til neste kamp. Noen forslag?

5012189[/snapback]

Hva med å la de hvile på trening? Ev bruke reserver i mindre kamper..

5012322[/snapback]

 

Har du prøvd det? Har problemer likevell, de kommer kanskje opp til 97% ca, og da enda jeg har byttet de ut. Hvile har jeg prøvd. Men kanskje å stille ned trenings mengden hjelper litt? Det finnes flere spillere som er såpass viktig at du ikke kan la de hvile hele tiden heller. Sånn som Lampard, Andriy S. Ballack, Henry, Kaká osv...

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Synes det er vanskeligere å få spillerne 100% til neste kamp. Noen forslag?

5012189[/snapback]

Hva med å la de hvile på trening? Ev bruke reserver i mindre kamper..

5012322[/snapback]

 

Har du prøvd det? Har problemer likevell, de kommer kanskje opp til 97% ca, og da enda jeg har byttet de ut. Hvile har jeg prøvd. Men kanskje å stille ned trenings mengden hjelper litt? Det finnes flere spillere som er såpass viktig at du ikke kan la de hvile hele tiden heller. Sånn som Lampard, Andriy S. Ballack, Henry, Kaká osv...

5012376[/snapback]

 

På FM2005 spillte jeg med reserver som f.eks ambrosini (AC Milan) som et defansivt alternativ til kaka, eller en direkte reserve som rui costa.. Dette går jo fint mot bunnlag, og da ble han ofte 99% til neste kamp. Alt etter hvor sliten han var rett etter siste spilte kamp

Lenke til kommentar
Synes det er vanskeligere å få spillerne 100% til neste kamp. Noen forslag?

5012189[/snapback]

Hva med å la de hvile på trening? Ev bruke reserver i mindre kamper..

5012322[/snapback]

 

Har du prøvd det? Har problemer likevell, de kommer kanskje opp til 97% ca, og da enda jeg har byttet de ut. Hvile har jeg prøvd. Men kanskje å stille ned trenings mengden hjelper litt? Det finnes flere spillere som er såpass viktig at du ikke kan la de hvile hele tiden heller. Sånn som Lampard, Andriy S. Ballack, Henry, Kaká osv...

5012376[/snapback]

 

På FM2005 spillte jeg med reserver som f.eks ambrosini (AC Milan) som et defansivt alternativ til kaka, eller en direkte reserve som rui costa.. Dette går jo fint mot bunnlag, og da ble han ofte 99% til neste kamp. Alt etter hvor sliten han var rett etter siste spilte kamp

5012397[/snapback]

 

Jepp på FM2005 gikk dette mye greiere, der er jeg veldig enig med deg. Men føler/syns at dette er vanskeligere på FM2006. Men som sagt tidligere her i tråden, så er jo dette demoen. Og kan være forandret litt på i fullversjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...