Gå til innhold

FM 2006 Demo ute - hva er din mening?


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Endelig er FM2006 demoen ute (før forventet), men hva syns dere om spillet? Jeg holder nå på å laste ned spillet og har store forventinger til det siden FM2005 ga meg mange timer underholdning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant som sagt, det er ingen store endringer fra 05 til 06,

men det er viktige endringer.

Endringer man har savnet en stund.

 

-Flere taktiske muligheter, bestemme hvor target man skal motta ballen, få spillere til å skifte sider på bana osv

-Bedre media, dette ble vi lovet i FM05 også, men de fleste ble dypt skuffet. ser mye bedre ut i 06.

-Mer info om spillere, høyde og vekt er på plass. Man har også en oversiktside hvor man kan følge spillerens utvikling mye bedre

-Pauseprat, men har nå mulighet til å slenge noen velvalgte ord ut i garderoben både i pause og etter kampen. Ikke bare tar det seg godt ut, det påvirker også prestasjonen til laget ditt.

 

+++

Lenke til kommentar

Likte den, men fortsatt er det veldig lett å bli en super manager, selv om Maccabi Haifa slo meg ut i CL kvalliken :-P

 

 

 

En ting til, jeg prøvde å kjøpe en spiller (husker ikke hvilken), jeg fikk avslag men da begynte spilleren å sutre om at han ville spille for meg. Etterhvert aksepterte klubben budet, men da ville plutselig ikke spilleren ha noe med meg å gjøre, selv om jeg tredoblet lønnen hans og tilbød han en sinnsyk sign on fee.

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
Likte den, men fortsatt er det veldig lett å bli en super manager, selv om Maccabi Haifa slo meg ut i CL kvalliken :-P

Må jo nesten være sånn for at de som ikke er så inne i sporten også kan ha glede av spillet. I såfall bør man kanskje vurdere og legge inn forskjellige vanskelighetsgrader på starten av spillet, husker det var det i CM Norge 98 eller noe. Men da gikk det vel stort sett ut på om man startet med 5, 50 eller 500 mill. Husket ihvertfall jeg hadde et verdensstjerne lag på det letteste i Rosenborg med Beckham, Ronaldo osv. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Forskjellig vanskelighetsgrad? Det er jo igrunn bare å velge en 5-divisjonsklubb å e.l. hvis man er kjempeflink. Er man ikke det velger man et en bedre klubb..

Lenke til kommentar

Saken er jo at det ikke er spesielt vanskelig å få en andre divisjonsklubb til å komme til CL på tre fire sesonger.

 

Og uansett vil jo selvsagt de flinke managerene spille med gode lag også uten å bli totalt domminerende.

 

 

EDIT: sor bug i spillet.

 

Vant 4-3 i straffespark konkuranse, men etterpå hadde jeg plutselig tapt 4-1 :hmm:

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
EDIT: sor bug i spillet.

 

Vant 4-3 i straffespark konkuranse, men etterpå hadde jeg plutselig tapt 4-1 :hmm:

Tror Sports Interactive hadde satt stor pris på om du hadde lagret saven din, for så å zippe den ned og sende den over til dem. Filen blir rimelig godt komprimert!

 

Slike bugs er de ivrige etter å få ordnet opp i. Riktignok er spillet sendt i trykk nå, men det kommer som alltid en patch!

 

Send filen til [email protected]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har spillt FM litt i dag og er enig med Okay. Spillet virker mye mer komplett på en måte. Alle irriterende bugs fra 2005 er f.eks borte, og det virker ikke som spillerene (vises i 2D) springer rundt som noen idioter slik de gjorde i 2005-versjonen. Dette var for meg veldig irriterende, jeg kunne gjort det bedre selv ute på bannen en de som ble vist noen ganger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...