Gå til innhold

winamp er herpa.....hjelp?!?

pessimisten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har litt problemer med winamp for når jeg starte d kommer d opp sånn feilrapport greier fra windows............og winamp srur seg av.........hva gjør jeg... har prøvd å uninstall og install igjen, men d funker ikke

Endret av dudee
Videoannonse
Annonse
Skrevet
d funka, men nå vil ikke 5.1 høytalerne funke.....har endra i output i setting

Hvordan fikk du Winamp til å fungere med alle Høyttalerne dine? Forklar! Lett etter dette i månedsvis på mine men har ikke fått det til.

Skrevet
d funka, men nå vil ikke 5.1 høytalerne funke.....har endra i output i setting

Hvordan fikk du Winamp til å fungere med alle Høyttalerne dine? Forklar! Lett etter dette i månedsvis på mine men har ikke fått det til.

før så gikk e preferences=>output=> directsound og wave noe og endrer til realtec 47 noe(den driveren du bruker til lydkort)

men d funker ikke nå for e har prøvd d

Skrevet

Mange ganger når jeg har reinstallert winamp, så har høyttaler-instillingene på selve pc'n endret seg.

Da har det alltid funket å gå til Start - Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Lyd - Standardenhet - Så velger du den enheten som kommer opp - Bruk - Ok.

Spill av musikk i winamp. :)

Hvis ikke det kommer opp en standardenhet, så vet jeg ikke.

Prøv isåfall å plugge ut høyttalerne, og plugge inn igjen og sjekk om det har kommer opp en standardenhet da. :)

Lykke til. ;)

Skrevet
Mange ganger når jeg har reinstallert winamp, så har høyttaler-instillingene på selve pc'n endret seg.

Da har det alltid funket å gå til Start - Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Lyd - Standardenhet - Så velger du den enheten som kommer opp - Bruk - Ok.

Spill av musikk i winamp. :)

Hvis ikke det kommer opp en standardenhet, så vet jeg ikke.

Prøv isåfall å plugge ut høyttalerne, og plugge inn igjen og sjekk om det har kommer opp en standardenhet da. :)

Lykke til. ;)

var satt på riktig enhet

Skrevet
før så gikk e preferences=>output=> directsound og wave noe og endrer til realtec 47 noe(den driveren du bruker til lydkort)

Åååå, så presise vi var i dag da.

-Ctrl+p

-plugins->Output

-Directsound Output

-Velg lydkortet ditt i dropdown-menyen. og merk av for 'Allow Hardware Acceleraton'

-Ok

-Close

Skrevet

Åååå, så presise vi var i dag da.

-Ctrl+p

-plugins->Output

-Directsound Output

-Velg lydkortet ditt i dropdown-menyen. og merk av for 'Allow Hardware Acceleraton'

-Ok

-Close

:w00t:

Endelig! Hjalp å huke av for Hardware Acceleration ja. :)

Skrevet

får denne siden....

403 FORBIDDEN - INCORRECT OR MISSING REFERRER FOR REQUESTED FILE

You are seeing this page because your browser made a request for a file but hasn't provided all the necessary information.

The piece of information missing is called a "referrer". The "referrer" should be sent by browsers when making a request to a webserver and contains the (address) URL of the page you were browsing when you clicked on the link that started the current request.

Either your browser did not send the referrer, or you are using a firewall software that blocks sending it.

For more information please see this page.

There is one more possibility: your browser sent the referrer, but it is incorrect. This happens when you reached this file from a page that was not hosted on our server. You need to start the downoad of the file from a page on our site not an external page.

To go to the correct download page for this file, click here

You will be redirected to our main page in 30 seconds. If that does not happen, please click here.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...