pessimisten Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 (endret) har litt problemer med winamp for når jeg starte d kommer d opp sånn feilrapport greier fra windows............og winamp srur seg av.........hva gjør jeg... har prøvd å uninstall og install igjen, men d funker ikke Endret 30. september 2005 av dudee
Blåbær Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 slett hele winamp mappen og prøv på nytt, veldig ofte det er feil med plugins du kan ha installert som inneholder dårlig kode.
pessimisten Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 d funka, men nå vil ikke 5.1 høytalerne funke.....har endra i output i setting
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 d funka, men nå vil ikke 5.1 høytalerne funke.....har endra i output i setting Hvordan fikk du Winamp til å fungere med alle Høyttalerne dine? Forklar! Lett etter dette i månedsvis på mine men har ikke fått det til.
pessimisten Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 d funka, men nå vil ikke 5.1 høytalerne funke.....har endra i output i setting Hvordan fikk du Winamp til å fungere med alle Høyttalerne dine? Forklar! Lett etter dette i månedsvis på mine men har ikke fått det til. før så gikk e preferences=>output=> directsound og wave noe og endrer til realtec 47 noe(den driveren du bruker til lydkort) men d funker ikke nå for e har prøvd d
Kadmium Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Mange ganger når jeg har reinstallert winamp, så har høyttaler-instillingene på selve pc'n endret seg. Da har det alltid funket å gå til Start - Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Lyd - Standardenhet - Så velger du den enheten som kommer opp - Bruk - Ok. Spill av musikk i winamp. Hvis ikke det kommer opp en standardenhet, så vet jeg ikke. Prøv isåfall å plugge ut høyttalerne, og plugge inn igjen og sjekk om det har kommer opp en standardenhet da. Lykke til.
pessimisten Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Mange ganger når jeg har reinstallert winamp, så har høyttaler-instillingene på selve pc'n endret seg. Da har det alltid funket å gå til Start - Kontrollpanel - Lyder og lydenheter - Lyd - Standardenhet - Så velger du den enheten som kommer opp - Bruk - Ok. Spill av musikk i winamp. Hvis ikke det kommer opp en standardenhet, så vet jeg ikke. Prøv isåfall å plugge ut høyttalerne, og plugge inn igjen og sjekk om det har kommer opp en standardenhet da. Lykke til. var satt på riktig enhet
Kadmium Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Da vet jeg ikke.. Prøv å google litt rundt. Du finner sikkert noe etter noen minutter.
Tordenflesk Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 før så gikk e preferences=>output=> directsound og wave noe og endrer til realtec 47 noe(den driveren du bruker til lydkort) Åååå, så presise vi var i dag da. -Ctrl+p -plugins->Output -Directsound Output -Velg lydkortet ditt i dropdown-menyen. og merk av for 'Allow Hardware Acceleraton' -Ok -Close
-Teddy- Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 før så gikk e preferences=>output=> directsound og wave noe og endrer til realtec 47 noe(den driveren du bruker til lydkort) Åååå, så presise vi var i dag da. -Ctrl+p -plugins->Output -Directsound Output -Velg lydkortet ditt i dropdown-menyen. og merk av for 'Allow Hardware Acceleraton' -Ok -Close Endelig! Hjalp å huke av for Hardware Acceleration ja.
Sti4n Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvis man skal ha lyd på alle høytalerne så er det jo bare å laste ned Winamp Surround edition
Tordenflesk Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvis man skal ha lyd på alle høytalerne så er det jo bare å laste ned Winamp Surround edition Unødvendig.
pessimisten Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Hvis man skal ha lyd på alle høytalerne så er det jo bare å laste ned Winamp Surround edition Unødvendig. mm.......funka fint før, men så klikka winamp å nå e e bak to scratch
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Hvis man skal ha lyd på alle høytalerne så er det jo bare å laste ned Winamp Surround edition testa, men den går ikke ann å laste ned.....vet du andre steder å få den??
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Det går jo fint å laste den ned, prøvd mirror? prøvde...fikk bare opp at d var feil har sjekka winamp.com....ingenting der
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 får denne siden.... 403 FORBIDDEN - INCORRECT OR MISSING REFERRER FOR REQUESTED FILE You are seeing this page because your browser made a request for a file but hasn't provided all the necessary information. The piece of information missing is called a "referrer". The "referrer" should be sent by browsers when making a request to a webserver and contains the (address) URL of the page you were browsing when you clicked on the link that started the current request. Either your browser did not send the referrer, or you are using a firewall software that blocks sending it. For more information please see this page. There is one more possibility: your browser sent the referrer, but it is incorrect. This happens when you reached this file from a page that was not hosted on our server. You need to start the downoad of the file from a page on our site not an external page. To go to the correct download page for this file, click here You will be redirected to our main page in 30 seconds. If that does not happen, please click here.
Tordenflesk Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Er 5.1 som er surround ed. Endret 1. oktober 2005 av Tordenflesk
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Er 5.1 som er surround ed. mm........5= sånne små høytalere 1=sub 5.1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå