Gå til innhold

Krekar kastes ut!

Loomy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FredericC, tilogmed nazistene fikk rettssak. Vi lever i et demokrati. Om du ikke liker det, flytt til Saudi-Arabia.

Vi lever i et demokrati. Og slike vedtak bør fattes på korrekt måte. Men er virkelig systemets gang viktigere enn resultatene systemet er lagd for?

Resultatet systemet er lagt for er vel at slike vedtak skal fattes på riktig måte?

Skrevet

Først må ha tjene penger til flybilletten. Kan anbefale en 60% stilling på Center Catering AS på Alnabru. Åja, kom på at han skylder skattebetalerne 124 389 762 kroner + rentes rente. Blir noen timer å smøre baguetter det.

Skrevet
"Sjansen er for stor - kast ham ut". Du snakker!

Som en skatebetalende, politisk interessert og bekymret innbygger av dette landet forbeholder jeg meg retten til det. Hadde du argumentert bedre hadde du sikkert fått et mer presist svar.

Skrevet
La oss heller ta noen sjanser med rikets sikkerhet!

Skal man tenke på rikets sikkerhet... er det EGENTLIG tryggere MED eller UTEN Krekar her til lands?

Skrevet
La oss heller ta noen sjanser med rikets sikkerhet!

Skal man tenke på rikets sikkerhet... er det EGENTLIG tryggere MED eller UTEN Krekar her til lands?

Jeg antar at du ser på Krekar som en terrorist.

Man gir ikke etter for terroristers krav da dette vil virke som en oppfordring til disse elementene i samfunnet til videre drift av sin virksomhet.

Skrevet (endret)

HAHHAHAAHAAH. Tåper. Han kommer aldri til å bli kastet ut. De er redd han skal bli drept eller torturert i landet han ofte ferierer i ;)

mmm. Ikke ta det med tåper så ille please :)

Endret av Veritas_
Skrevet
Man gir ikke etter for terroristers krav da dette vil virke som en oppfordring til disse elementene i samfunnet til videre drift av sin virksomhet.

Det var ikke dette jeg spurte om.. Det var snakk om det s.k. rikets sikkerhet, og da spurte jeg om landet er tryggere MED eller UTEN Krekar i landet. Terroristkrav får heller bli neste punkt vi kan diskutere.

Skrevet

Tror han vil gjøre minst mulig faenskap hvis han fortsetter sitt boskap her i Norge (under kontinuerlig oppsyn dog :)). Det er iallefall klart at vi har med en middelaldersk mann å gjøre. Så spørsmålet er: skal vi beholde han her som en liten "rebelsk" kosebamse, eller returnere han til midtøsten hvor han kan styre mennesker med jernhånd.

Skrevet
Vi lever i et demokrati. Og slike vedtak bør fattes på korrekt måte. Men er virkelig systemets gang viktigere enn resultatene systemet er lagd for?

Det viktigste er rettssikkerhet, uansett om man heter Ola Nordmann eller mulla Krekar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...