Gå til innhold

Hvis du kunne vært det motsatte kjønn..

g@bb@

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg ville dokumentert dagen så godt som mulig. sakffe lit publisitet. prøve å oppnå kjendis-status som jeg kunne levet på resten av livet.

Endret av cyberPanda
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fått jobb på strippebar, å så tatt av på pole- og lap dans, slik at jeg tjente masse penger, som jeg igjen bruker neste dag, når jeg er gutt igjen, på samme strippeklubb, for å se hotte babe's ta pole- og lap dance :tease:

Skrevet
kjipern hvis det hadde vært dagen som kommer hver 4 uke, å som ifølge mange jenter er verre enn holocaust.

dagen eller uka? :p

Tror Hyrlen hadde hatt godt av å være dame. Biologikunnskapene står under enhver kritikk. ^^

jeg og du kunne vært PMS-sisters!

Skrevet

Hvis eg hadde vært mann for en dag ville eg søkt på en stilling eg absolut ikke var kvalifisert for ..og sett om det stemmer at det ikke har noe å si fordi du e en mann.

eg hadde seff testet ut utstyret...

gått på treningstudio og løftet vekter..

opplevd hvordan det e å klø seg alle veier uten at noen reagerer på det

drukket masse øl for og se om eg tålte mer

snakket masse med andre menn og funnet ut ka de egentlig bryr seg om.

Skrevet

Dette var en så barnslig tråd at den faktisk ble veldig artig! :D

..men, tror dere ikke andre folk, både jenter og gutter, begynner å bli jævlig mistenkelig når det plutselig sitter ei jente i samtale med andre, og kommer med 'klare, forståelige svar', som "ja" og "nei", når de blir spurt om noe!? :innocent:

Skrevet

Ingen flere Carrie saker nå, ok?? Ble litt ekkelt..

On Topic: hadde nok kjøpt en og annen bh også :p

Vandret rundt om i tang får å oppleve følelsen :p

Sett om det virkelig er så vanskelig å gå i høyhælte sko :p

Skrevet

Haha, stikki bort til en jævli beskjeden kamerat (ovenfor jenter), og putta handa hans nedi buksa mi..! Å sett på uttrykket hans! :dribble:

Skrevet (endret)
Haha, stikki bort til en jævli beskjeden kamerat (ovenfor jenter), og putta handa hans nedi buksa mi..! Å sett på uttrykket hans!  :dribble:

Sånn gjør jeg og kompisene mine hele tiden.

Endret av LarsP
Skrevet
Dette var en så barnslig tråd at den faktisk ble veldig artig! :D

..men, tror dere ikke andre folk, både jenter og gutter, begynner å bli jævlig mistenkelig når det plutselig sitter ei jente i samtale med andre, og kommer med 'klare, forståelige svar', som "ja" og "nei", når de blir spurt om noe!?   :innocent:

Hehe kongebra, spikern på hodet... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...