holst84 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Måten å slå en mage på er enkel. start med charge, da vil magen sansynligvis frostnovae. da bruker du insigna. (vær rask på insignaen ellers vil du ikke få noe nytte av den) da magen ser det bruker han blink- berserker stance intercept. da har ikke magen mer å bruke på å komme seg unna deg (hvis han ikke har cold snap da, men da bruker eg skoene mine som kan fjerne imoblisering) så er de død før de får klar blink igjen. sørg for å alltid ha hamstring på og mager vil bli en dans på roser. 5098469[/snapback] PoM sheep etter at du har brukt trinket for å komme ut av nova. Er ikke garantert seier på den oppskriften nei. Kult navn du har btw
PcT Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Mot rogues = ender alltid opp med over 70% hp når de er på 1%, er faktisk så lett å bruke shield + 1hander (spesielt om du når over 8.5k AC og 390+ def skill som meg og over 6.2k hp) mot rogues står jeg bare i battle stance ( def stance når fighten starter) bare bruk rend + overpower hele tia.. De pleier alltid å bruke blind+luffa på srvern min for å få en bandage inn så da kan ikke jeg gjøre noe med det men uansett, de skader meg såvidt og jeg gjøre decent dmg på dem.. De gangene jeg kommer under 40% hp bruker jeg lifegiving gem+Last stand og popper megselv på 100% igjen =D Veldig mange warriors som går med 2 hander mot en rogue taper extremt lett... En _god_ rogue som er speccet riktig kan lett stunlocke deg for 20secs noe som er death for en warr med 2hander.. (speccen min er litt messed up atm.. har LS+Bloodthirst og seff litt tacc mastery og defiance En må jo tanke litt i bwl og..) Men uansett warriors = imba med engang du får det riktige gearet.. Som under blizzard's basics Warriors Weaknesess: Very gear dependant <- synes det er helt feil egentlig er det en av våre store styrker..
superreven Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 M@R7!N: Er en rogue feig hvis han bruker en av sine mest fundamentale abilities? Blir som å si at en warrior er feig hvis han bruker overpower mot rogue Vet det var spøkefullt skrevet, men kunne ikke dy meg
Minty123 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Er en Warrior feig om han bruker en av sine 30 min cooldown abilities da ? er en rogue da LITT feig når han bruker sine 5 min ? Hvor stor må cooldownen være før det kan definerest som feigt ?
Sinnsro Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 (endret) Er en Warrior feig om han bruker en av sine 30 min cooldown abilities da ? er en rogue da LITT feig når han bruker sine 5 min ? Hvor stor må cooldownen være før det kan definerest som feigt ? 5099271[/snapback] Så lang at motstanderen tror du allerede har brukt den. edit: leifen din smitta. Endret 3. november 2005 av sINNsRO
digitalglenn Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 HAHA >D jeg som prest har ikke problem på noen måte mot warriors (lvl 53) shadowform + inner fire er viktige ellementer SW:pain + vamp embrace mindflay mind blast greia er og tenke litt før du bruker fear. tell sekunder inne i hode ditt så får du en velplassert fear og wips: I WIN! warriors på mit eget lvl går ned lett og jeg har vaneligvis mista 400-1000 hp imp shield ftw tar 60 warriors vis de ikke har mer en 4.5 i skills på terningen
likferd Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Jeg vil påstå at å bruke ting som recklessness for warrior er utrolig feigt i duell, men kan til nøds forsvares i pvp. Jeg liker ikke å bruke det, tror jeg har brukt det 1 gang mot alliance og aldri i en seriøst duell.
PcT Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Bruker dem hele tia jeg, det er et skill som granter meg win over 2-3 players på engang, ja hvorfor la cooldownen være klar alltid om man aldri brukern uansett? (Bruker det aldri i duels tho)
M@R7!N Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 (endret) Altså, jeg sier at RESTEALTH er feigt.. Det er jo åpenbart ikke meningen at rogues kan kunne stunlocke noen 100% i 20sec? jadda! Ja, det er faktisk mulig. Smarte rogues vet å utnytte dette, og jeg syntes egentlig det er passe idiotisk at rogue kan restealthe. Og så lett som det er.. Og nei, rend hjelper ikke særlig her. Spring-> Crippling på meg -> restealth = unevitable edit: Taper aldri og har aldri tapt mot en shadowpriest under lvl 60 på lvl 60, selv om de kan gjøre skummelt mye dmg Endret 3. november 2005 av M@R7!N
likferd Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Bruker dem hele tia jeg, det er et skill som granter meg win over 2-3 players på engang, ja hvorfor la cooldownen være klar alltid om man aldri brukern uansett? (Bruker det aldri i duels tho) 5100113[/snapback] Jeg mener selve skillen er for feig til å brukes. Jeg liker ikke å pvp'e uten at motstanderen har en sjanse til å vinne. Med recklessness kjører du over folk på 4 sekunder. Blir omtrent det samme som å ganke lowlevel spillere
royale Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Når jeg er i AV er det min rolle å få alliance til å angripe, så jeg stormer alli crowden og bruker fear og alt mulig faen skap.
AimAr Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvordan funker denne recklessness som dere taler så varmt om?
royale Skrevet 4. november 2005 Skrevet 4. november 2005 Hvordan funker denne recklessness som dere taler så varmt om? 5105330[/snapback] sånn spell som gjør at du critter som en gal. 30 min cooldown da, men RECKLENESS+Whirvelwind i av = Kos
password Skrevet 4. november 2005 Forfatter Skrevet 4. november 2005 (endret) Sliter skikkelig mot shadowpriests har jeg finni ut. Den bolt-saken suger jo helse. Andre warrriors som sliter med dette? Endret 4. november 2005 av password
M@R7!N Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 (endret) Alle sliter mot shadowpriest.. :S Men som warrior er det umulig å drepe en shadowpriest 1on1 på lvl 60, hvis man ikke har UBAR gear da BLir aldri fearet, men dmgen til shadowpriests er rett og slett tragisk.. Dmg dealers, snufs Endret 5. november 2005 av M@R7!N
IHASBOOK Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Når man slåss mot priests, er det viktig å gjøre MASSE damage på kort tid. Mellom shieldsa. Spar derfor opp litt rage. Husk, priest kan poppe nytt shield hvert 15 sekund, som absorberer 900 damage? Den 10 sek anti fear tingen, kommer godt med. Dere bør egentlig prøve å få ned priesten til execute nivå etter damage unleashen. Men for all del, ikke gjør jevn damage, kjør hardt og alt på en gang.
Waffles Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Selv er jeg (lvl 33) og elendig i PvP (tapte mot en annen Warrior som var 1 lvl lavere en meg). Men vet at Warriors er veldig avhengige av bra utstyr. Derfor fins det utrolig mye bra utstyr for dem og. En warrior uten klær og en priest uten gear, så vinner priesten lett. Men med skikkelig bra utstyr, så kan nok en warrior ta priesten på 3-4 slag. Så hvis du bare har grindet opp til 46 uten å bry deg mye om å få utstyr fra instances så kan det være et svar. 4923230[/snapback] Du må gjøre noe galt, for jeg som en lvl 34 warrior KNUSER alle på min lvl. Jeg har greid å drepe lvl 40 hunters uten å miste mer enn halvparten av livet mitt, dette ble gjort så sent som i går faktisk. Også I WSG i går soloet jeg en 37 shaman og en 38 warlock samtidig, alene (fikk ett par lucky crits)! De eneste klassene jeg sliter med er priester og mager når de bruker mana shield og PW: Shield pga. det nerfer ragen min, ellers går det greit. Jeg har også drept flere warriors som er høyere lvl (37+) enn meg så jeg aner ikke hva du gjør galt =/. Jeg har Whirlwind øksa btw, elsker den :-D. Og jeg er ikke en twink.
atrax Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har Whirlwind øksa btw, elsker den :-D. Og jeg er ikke en twink. 5831569[/snapback] Nåh. Så du tok den elementalen som er 40 elite uten hjelp av folk over din egen level?
Xtra Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Hvordan funker denne recklessness som dere taler så varmt om? 5105330[/snapback] sånn spell som gjør at du critter som en gal. 30 min cooldown da, men RECKLENESS+Whirvelwind i av = Kos 5105377[/snapback] [/qoute] Recklessness gir deg 75% crit så hvis du har en base crit på 25% i zerk stance, blir det garantert crit i 12 sekunder Men så tar du jo også 30% ekstra dmg (20% fra recklesness og 10% fra zerk stance)
Waffles Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har Whirlwind øksa btw, elsker den :-D. Og jeg er ikke en twink. 5831569[/snapback] Nåh. Så du tok den elementalen som er 40 elite uten hjelp av folk over din egen level? 5837669[/snapback] 2 IRL venner av meg som er lvl 60 spiller på den samme serveren, så jeg fikk en av dem til å hjelpe meg med det questet.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå