Minty123 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jo, mange gode paladins går under 20% hp, i kampens hete er det slike ting som er veldig lett å glemme, og ting som crits, og dodges etc gjør slike ting uforutsigelige, så uansett hvor gode paladinene du spiller mot er vil du nok ofte havne i situasjoner der de ble overasket av en crit eller en overpower, og plutselig står der med 19% og skjegget i postkassa, cluet er også å i tilleg bygge opp såpass med rage at du kan ta en MS før du tar executen, og tada, du har 2 gode instant attacks, og vips, paladinen trenger ikke ha mindre en 25% før du kan ta han ned med instant attacks
GRendal Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 er nok trening og teknikk, har ikke så stor peiling på warrior. Men vi har en marshall og en grand marshall i guildet, og begge er warriors. Så at de er gode på pvp er ingen tvil. Får håpe på noen fornuftige warrior svar her. Men har kanskje noe med speccen din å gjøre? ene i guildet vårt har jo langt over 30 i crit, får ikke det som tank ihvertfall. det at noen er marshal og grand marshall sier ikke noe mer enn at de har lite fritid. men de har nok plukka opp noen småting på veien.
M@R7!N Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Vel, en god paladin vet hva en warrior kan gjøre! Axespec gir deg jo 5% mer crit enn swordspec, men swordspec > axespec Endret 3. oktober 2005 av M@R7!N
likferd Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ingen gode paladins går under 20% hp. Hallyboy, du snakker bs (no offence) En _god_ (/feig) rogue restealther bare, men du kan jo altids prøve å bo i zerkerstance og dermed breake gouge (men samtidig ta en god del mer dmg). Har funnet ut at 1h eier en rogue uansett, særlig mot stunlock rogues (duh). Med swordspec har jeg ofte syk dmg uasett ^^ Jeg snakker åpenbart om duellere her. REAL pvp er helt annerledes, men en rogue kan fortsatt restealthe hvis han får jump. Er orc, så np Roguen skal ha bra timing for å greie det mot en warrior. Kan lett unstealthe roguer med demoralizing shout, samt at en warrior har gjerne 11-12% parry og rundt 10% dodge, gode sjanser for at gouge cheapshot osv ikke treffer da
ukjentbruker Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Ingen gode paladins går under 20% hp. Hallyboy, du snakker bs (no offence) En _god_ (/feig) rogue restealther bare, men du kan jo altids prøve å bo i zerkerstance og dermed breake gouge (men samtidig ta en god del mer dmg). Har funnet ut at 1h eier en rogue uansett, særlig mot stunlock rogues (duh). Med swordspec har jeg ofte syk dmg uasett ^^ Jeg snakker åpenbart om duellere her. REAL pvp er helt annerledes, men en rogue kan fortsatt restealthe hvis han får jump. Er orc, så np Roguen skal ha bra timing for å greie det mot en warrior. Kan lett unstealthe roguer med demoralizing shout, samt at en warrior har gjerne 11-12% parry og rundt 10% dodge, gode sjanser for at gouge cheapshot osv ikke treffer da For å ikke snakke om rend..
Xtra Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Trinkets er omtrent eneste måten jeg vinner mot mages og druids. Altså insigina of the alliance tenker jeg på. Rogue ligger jeg vel på en 80-90% win mot. Værste typen rogues er helt klart combat rogues som kan disarme 2handeren min og gjøre at jeg gjør minimalt med skade for 8? sekunder. ( gjelder også ass/combat rogues) Pally: charge, disarm, MS, pummel og intercept er viktig her. Ha bandage klar når pallyen bruker bobblen sin. Priest: charge MS zerk rage ( når du blir fearet ikke før ) pummel osv. Men dueller er så UTROLIG forskjellig fra ekte pvp. I AB går jeg alltid med en healer og kan ta hvilken som helst class alene egentlig så lenge jeg får healing. Warrior + healer = Knall kombinasjon
GRendal Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 I AB går jeg alltid med en healer og kan ta hvilken som helst class alene egentlig så lenge jeg får healing. Warrior + healer = Knall kombinasjon ./golfclap
purpledonkey Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Men dueller er så UTROLIG forskjellig fra ekte pvp. I AB går jeg alltid med en healer og kan ta hvilken som helst class alene egentlig så lenge jeg får healing. lol
password Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har en Warrior lvl 46, og er relativt "nooblig" av meg. Sliter litt i PvP. F.eks når jeg skal prøve å knerte en Mage av samme lvl får jeg store problemer. Kommer alri innpå. Samme gjelser Priests, eller Rouges, som bare stealther og stunner-stikkestikke- og stealther og stunner osv. osv.... Er det sånn at jeg bare ikke har peiling og gjør alt helt stakato-ravruskende gæli, eller er det bare Warrior classen som ikke er egnet i PvP-en mot en? ( Bruker som regel denne rekka: Charge-hamstring-(bloodrage)-demoralizing shout-og så det som passer seg av intercept-MS-overpower deretter.) Noen som har svar eller råd til meg angående dette?? (Så forresten en warrior lvl 60 som banka absolutt alt og alle i Duels her om dagen, noe som øynet et lite håp....Og mulig bekrefta at jeg ikke behersker Warrior... ) Skal bare svare kort på det mot rogues, hvor du sier at de bare stealther rundt og slår på deg Hørt om Rend ability? Funker alltid her, om rogues prøver å stealthe ut igjen... Spam så Overpower ability... Rogues er aldri noe big deal å ta, om man spiller riktig Hehe...Har begynt å få bra tak på rouges nå, ettersom jeg etterhvert har finni ut rend+rouges effekten . Men har gått lenge uten å vite det
Minty123 Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Det mange ikke vet er at Berserker rage gjør deg imun / breaker Gouge :-) Mulig det funker mot blind også, det står "confusing effects" eller noe i den duren
Der Kommissar Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Som rogue har jeg stor respekt mot warriors. Tar en del på min lvl (60), men ligger somoftest ganske jevnt. Har de derimot ganske bra gear blir jeg ofte regelrett eid
csboy Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Bandasje er Ok, potions derimot liker jeg ikke for some reason Tricket som warrior i dueller er 1 ting, Våpen, investerer du i et godt våpen nå og da kan du eie sykt, Kriteriene på våpen er base dmg (til en viss grad speed) Kjøp deg / skaff et godt våpen fra en instance som gjør mye skade per slag, og du er til en viss grad reddet (The Rockpounderer fra sistebossen i Uldaman er ikke dum for deg, heller ikke princess theradras scepter fra Maraudon) I dueller gjelder det bare en ting, komme seg nært, sørg for å få inn både et vanlig slag + en MS når du angriper, for du rekker ikke mer om vedkommende kan kite (hunter, mage) Om det er prester eller Warlocker du slost mot gjør du det samme, men skifter umiddelbart til berserker stance etter du har MS'et, da kan du bruke Berseker rage for å bryte fearen de kommer til å slenge på deg, og sørge for å få dem knerta før Berserker rage effekten er over. Mot andre warriors og rogues er Disarm UHYRE viktig, Disarmer du en warrior får du ned dps'en hans med omtrent 95%, disarmer du en rogue får du den ned mye, og gjør at han ikke kan bruke de fleste evnene sine, i og med at de krever et "melee weapon", Det samme gjelder forsåvidt Warriors og (mot rogues er også Overpower et must, det er instant, koster 5 rage, og har +50% critrate, og kan brukest hver gang roguen dodger, og mot en rogue som har 20-30% dodge rate er ikke det dumt) Paladiner og Druider kan vise seg å være vanskelige, men tricket er å spare opp endel rage og abilities, slik at du kan knerte dem på en rask execute med en gang de går under 20%, på denne måten slipper du at de healer seg, i og med at du får knertet dem med et instant attack eller to (Ms, Execute) Noen vil kanskje begynne å heale før de har under 20%, men min erfaring er at de fleste tenker "siden han har brukt så lang tid til å få meg ned til 50% har jeg mer en god nok tid til å vente med healen" Den typen får seg en sabla stor overaskelse når execute hitter dem for 2000 Det var alle klassene jeg kom på nå, er spessielle taktikker mot alle, men jeg er dårlig å ramse opp 4946109[/snapback] Ingen palar venter med å heale til de har 20 % hp
mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 ikke tenk på pvp i den lvl btw.. charge-hammstering-MS-han blink-intercept-spamm hits- execute mot mage
different Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 ikke tenk på pvp i den lvl btw.. charge-hammstering-MS-han blink-intercept-spamm hits- execute mot mage 5094968[/snapback] Hørest enkelt ut ja ? En mage med noe mellom ørene blinker LENGE før du får Mortal Strike inn på han.
mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 ikke tenk på pvp i den lvl btw.. charge-hammstering-MS-han blink-intercept-spamm hits- execute mot mage 5094968[/snapback] nah ikke mot meg kanskje jeg er for sjapp for dem eier dem hver gang
csboy Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 I AB går jeg alltid med en healer og kan ta hvilken som helst class alene egentlig så lenge jeg får healing. Warrior + healer = Knall kombinasjon 4947328[/snapback] Du klarer hvem som helst class når du har en healer bak deg? Må si meg enig med grendal
different Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) ikke tenk på pvp i den lvl btw.. charge-hammstering-MS-han blink-intercept-spamm hits- execute mot mage 5094968[/snapback] nah ikke mot meg kanskje jeg er for sjapp for dem eier dem hver gang 5094994[/snapback] Å gud da bør Mage'ene på din server rerolle. Ikke alle bruker Blink mot Charge heller... *Frost nova* ... *Charge* > *Blink* > *Intercept* > *Frost Nova* > *Trinket* > *Du slår og får slowing movement på deg* > *Poly\Whatsoever* > *Død Warrior* (Han absorber dine hits mens du er innpå han, med mindre du critter noe forjævlig) < Hvertfall det som skjer med meg... Endret 2. november 2005 av emes
mobilfreek Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 vet det bruker frost nova selv mot warriors med magen min.. men virker som de jeg spiller mot burde rerolle pve
StorPeder Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 (endret) ikke tenk på pvp i den lvl btw.. charge-hammstering-MS-han blink-intercept-spamm hits- execute mot mage 5094968[/snapback] nah ikke mot meg kanskje jeg er for sjapp for dem eier dem hver gang 5094994[/snapback] Har du en lvl 60 warrior på Silvermoon ? Da skal jeg grisebanke deg med min 31 mage (Hvertfall om jeg hadde hatt 4000 extra mana for en liten stun ) PS: Du har 666 poster i WoW- forumet! Du er ond Endret 2. november 2005 av kristteo
eirikholst89 Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 Måten å slå en mage på er enkel. start med charge, da vil magen sansynligvis frostnovae. da bruker du insigna. (vær rask på insignaen ellers vil du ikke få noe nytte av den) da magen ser det bruker han blink- berserker stance intercept. da har ikke magen mer å bruke på å komme seg unna deg (hvis han ikke har cold snap da, men da bruker eg skoene mine som kan fjerne imoblisering) så er de død før de får klar blink igjen. sørg for å alltid ha hamstring på og mager vil bli en dans på roser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå