__john__ Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hei Lurer på om det er mulig å få bluetooth internt i min tundra 1557. --john einar--
L O G I M A N Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Den har jo mulighet for intern WLAN i mini- PCI, og det finnes også bluetooth i mini PCI, så da er det nok mulig
eberland Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Heisann Ser at det finnes kombinert .11g og BT kort (denne passer kun i MSI)og et raskt søk på google gav endel artikler om referanse designer.. MEN, jeg sendte nettopp inn min 1559 pga dette. Jeg ble lovet fra Netshop at det skulle være mulig å få dette integrert, men så viser det seg at de bare sendte med en usb-dongel. Netshop la seg flat for dette og var meget samarbeidsvillige. jeg fikk sende inn maskinen uten noe problemer. Kanskje jeg skal prøve å få de til å skaffe en slik kombi...
__john__ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Hei Du kan gjerne se om du får tak i komi kort, greit å ha bluetooth integrert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå