Gå til innhold

fildelings program+ hvor lett det er


andy-hoe

Anbefalte innlegg

hei...fant ikke noe bedre plass en her å poste dette, satser på at det går fint. sorry hvis det er på feil plass!

 

 

har et prosjekt om på skolen om diverse fildelings programer nå....

og om hvor lett det er å laste ned filmer ol....

 

så er det noen som har noen gode linker eller lignede som de kan gi meg? :innocent:

Endret av andy-hoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke påstå at Pirat filmer er spesielt lett å laste ned, snarere tvert imot. Dette er en sjanger hvor det dessverre ikke lages mye for øyeblikket og som dermed ikke er spesielt lett tilgjengelig.

Kanskje den mest kjente i nyere tid er "Pirates of the Caribbean" og der kan jo alle som liker Pirat filmer bare glede seg da det er blitt bekreftet oppfølgere.

Lenke til kommentar

Som han over meg sier, pirat filmer er egentlig virkelig vanskelig å laste ned..

 

Liste over pirat filmer..

 

Jeg sliter virkelig å finne en god del av disse filmene, så om noen kan henvise meg til en plass det er lett å få tak i dem så blir jeg glad...

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Men om vi skal være seriøs.. Alt avhenger egentlig av din egen linje...

Har du 100Mbit så er du velkommen overalt..

Du blir invitert til å hoste servere og kan da få ned filmene t.o.m. før dem kommer ut til resten av verden.. Og om du ikke vil ha en server så kan du komme deg inn på dc hubber som vanlige dødelige aldri får se.. Der alle har 10+++ Mbit linje..

 

Ser vi i den andre enden, sitter du på en stakkarslig 710/128 fra stjelenor så er du dømt til et liv med torrent eller at du har snille venner med bedre linje..

Og er du så uheldig så er ikke filmer så veldig tilgjengelig egentlig, eller tilgjengelig er dem, men det tar tid å få dem ned..

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...