Netforce Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Klarte å ta Baron i group for aller første gang på Earthen Ring igår. Er skjønt klar over at dette ikke blir betraktet som noe "stort", men for meg som casualplayer så er jeg faktisk litt stolt over det. Uansett, hadde vært greit å fått noen innspill ifra andre hvor vanskelig han egentlig betraktes i 5man group? Har seff gjort han et 20-talls ganger i raid, men det er ikke helt det samme. Vi brukte vel ca 3timer på et fullt run der, selv med en whipe. Når vi først klarte å drepe han så droppa han jo bare junk seff, menmen...
IntelAmdAti Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 hvem faen bryr seg! Ja til ignore-funksjon på forumet som filtrer vekk innlegg fra valgfrie brukere.
Netforce Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 hvem faen bryr seg! Tja, jeg synes ihvertfall det er interessant, derfor skriver jeg om det. Du kan jo feks la være å kommentere/lese det så slipper du.
Krims Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det er vel litt gøy når man greier det, men det betraktes vel ikke akkurat som noe stort (nå lenger)
geiran Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Klarte å ta Baron i group for aller første gang på Earthen Ring igår. Er skjønt klar over at dette ikke blir betraktet som noe "stort", men for meg som casualplayer så er jeg faktisk litt stolt over det. Uansett, hadde vært greit å fått noen innspill ifra andre hvor vanskelig han egentlig betraktes i 5man group? Har seff gjort han et 20-talls ganger i raid, men det er ikke helt det samme. Vi brukte vel ca 3timer på et fullt run der, selv med en whipe. Når vi først klarte å drepe han så droppa han jo bare junk seff, menmen... Siste baron run jeg gjorde 5 mann var unnagjort på 1,5 time. Og dette var uten å gi gass. Dette var med kun en mage. Dra med deg 2 mager, drop de dumme roguene (90% av alle roguene er crap i instancer) og du kan gjøre det enda fortere. -G
Netforce Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Det er vel litt gøy når man greier det, men det betraktes vel ikke akkurat som noe stort (nå lenger) Neida, jeg er helt med på det, men nå har folk på RP-servers en litt annen fokus enn hardcores generellt da. Angående tidsperspektivet så høres 1.5timer fryktelig lite ut, men klart har du med en ekstra mage med bare epics så tar det jo tilsvarende mindre med tid. Partyet jeg tok han i var warrior,mage,paladin,warlock,priest(meg) så vi var nok mer balansert mot safety.
el-asso Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Noen er tydligvis ute etter advarsel ser jeg. Innvilget.
SilverCRX Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Bliz har desverre gjort undead strat _alt_ for enkel i løpet av det siste halvåret. Likevel, det er en utrolig festlig instance for 5-manns party (5-manns eier raid, nesten uansett instance). Det er forresten en ganske åkei prestasjon for en casual gamer å greie det (selv om teamwork er langt viktigere enn individuelle prestasjoner i 5-manns lag)
Keylar Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Baron som 5 mann med en uerfaren gruppe kan være krevende men etter å ha gjort den instancen sikkert en million ganger så blir den ganske lett. Vi gjør dem fleste instancene 5 mann, Baron scholo etc blir så mye morsommere med bare 5 syntes nå jeg.
Der Kommissar Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Razorfen Downs? Den er jo laga for enkle 5-mannsgrupper da Anyway: Har gjort Stratholme massevis av ganger, raid og i party. Så, her om dagen bestemte jeg meg for at jeg skulle gjøre questchainen for å få Argent Revenger. Etter det har jeg bare hatt sinnsyk uflaks. Wipe på baron hver gang, enten av lag, priest som ikke gjør det den skal (klager sjeldent på priests, men denne heala ikke mt osv.), og dosconnects. Argh! Er jo lettere for meg å få tak i epics istedet, men jeg er fast bestemt på å få det unnagjort!
OscarWoHA Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Razorfen Downs? Den er jo laga for enkle 5-mannsgrupper da Stratholme også.
Der Kommissar Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Razorfen Downs? Den er jo laga for enkle 5-mannsgrupper da Stratholme også. Vel, ikke med alt det skrammelet av verdens idioter jeg har hatt med. Har gått glatt helt til jeg trengte hodet til baronen. Akkurat som om det satt et spøkelse hos blizzard som gav meg jordens største idioter i gruppe ("I couldn't heal the warrior, I had to shackle")...
slez Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 hvem faen bryr seg! Satan jeg er rå, med weed avatar og helepakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå