P-in-P Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 (endret) \\XXXXXXX er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til å bruke denne nettverksresursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tilgangstillatelser Nettverksbanen ble ikke funnet Dette får jeg opp når jeg prøver å få kontakt med min andre datamaskin gjennom nettverket! Hva må jeg gjøre for å få tillgang? Begge har brannmur på hvis det er til hjelp... Bruker en 3COM kombinert router og bredbåndsmodem... Edit: Leif. Endret 27. september 2005 av P-in-P
solboy Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Sørg for at de to maskinene har rettigheter til å komme gjennom brannmuren. ( dette kan f.eks. gjøres i forhold til IP adr.) Du må eventuelt etterpå også sørge for at brukeren du går inn på maskin nr 2 med har rettigehter til de mappene du ønsker delt. Ø.
sigen Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Du må åpne for deling av filer på den andre maskinen først, brannmuren kan ikke stå på (ikke på Dell-maskinen til foreldrene mine hvertfall) Fikser ikke det problemet, husker jeg ikke helt hva du må gjøre (men jeg kan finne det ut hvis det trengs) Lykke til!
P-in-P Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 (endret) brannmuren kan ikke stå på Jo Det er fiksa nå (før jeg gikk inn på tråden igjen også forsåvidt...) Endret 27. september 2005 av P-in-P
sigen Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Greit, da er det bare noe galt med Dell-maskinen til foreldrene mine (tell me soething I did not know ) Fint at du fant ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå