Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Skrevet
Seriøst, episode 8 var spennende hele veien! Slutten oppklarte mye!

5059631[/snapback]

ikke så mye igrunn... hvorfor ville hun ha broren sin drept? hvorfor er det så vktig at Lincoln Burrows ble tatt for mordet? hva er det han vet som gjør at han må dø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Seriøst, episode 8 var spennende hele veien! Slutten oppklarte mye!

5059631[/snapback]

ikke så mye igrunn... hvorfor ville hun ha broren sin drept? hvorfor er det så vktig at Lincoln Burrows ble tatt for mordet? hva er det han vet som gjør at han må dø?

5065993[/snapback]

Vi fikk jo vite at det var visepresidenten som vart sjefen for de to secret service-folkene.

Skrevet

Herregud så kul serie. Bedre enn LOST faktisk, og jeg digger LOST. Utrolig spennende og velskrevet historie, og de fantastiske karakterene kombinert med skuspillere som passer så bra gjør det hele til den nest beste serien jeg har sett (etter The O.C.).

Og selv om jeg er hetrofil, så må jeg si at Wentworth Miller er ganske digg :!:

Skrevet
Og selv om jeg er hetrofil, så må jeg si at Wentworth Miller er ganske digg :!:

5076709[/snapback]

Som hetrofil, kan man si at en kar er kjekk, men å kalle en av det samme kjønn digg er å gå for langt ;)

5077002[/snapback]

Pøh! Han er digg. Samme med Brad Pitt.

Skrevet

Serien er knallbra! Like bra som Lost, synes jeg. :D

Men vet noen hvor mange sesonger det blir? Hadde vært kult å følge rømlingene etter at de har kommet ut av fengselet.

Skrevet

Nye episoden var fet, jeg lurer virkelig på hvordan Micheal løser problemet som oppstår på slutten.

En annen gjeng får PI jobben deres, og vil sannsynligvis røpe hva de har holdt på med der

Skrevet

De kommer ikke til å finne ut det tror jeg - på en eller annen måte kommer de nok til å få det til :) Hehe.. blir bare sikkert litt forsinkelser..

Var SÅ digg når vi så at han sønnen fikk en melding etterpå.. *Elsk*!

Skrevet

Peter stormare har vel ikke spilt "normal" siden hamilton :p

Håper/regner med at de får pi jobben fort tilbake, michael får smiske med sjefen ellerno :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...