Gå til innhold

Russeside til vurdering


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har laget et lite utkast til en russeside til bilen vår, det er ikke meningen at siden skal bære noe spesiellt preg av russ i designet, bare i innholdet. Vet at dette bildet bare er halvferdig, men lurer på hva folket mener om selve ideen og hva jeg burde fikse, gjøre videre.

 

(ps: vet at de "boksene" i bakgrunnen ikke er helt slik de skal, litt feil str forhold og sånn, skal fikses, må vite!)

 

Den berømte linken

 

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lokaltog, russ skal være harry. Bare se på...alt de gjør...bilene, musikken osv osv.

Han er bare misunnelig på vårt årstall, som vi kan gjøre så mye ut av! :p

 

For å nevne noe ontopic, må jeg si at skyggen under header var altfor mørk og tydelig. Likte heller ikke fontbruken din, men headeren var pen.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Jeg synes siden din generelt ser bra ut, og at headeren fungerer godt.

 

Bortsett fra ting som allerede er nevnt, synes jeg at "lyset" fra helikopteret ser litt snodig ut. Vet ikke helt hvordan jeg ville ha gjort det, men litt prøving og feiling gjør nok jobben :-)

 

Hvis du skal ha "sex" i årstallet, burde du vel heller gå for "totusenogsex", "to-tusen-og-sex" eller noe i den duren. Slik det står nå blir det vanskelig å lese. Evt. "2000-og-sex" som en siste utvei.

 

Som sagt, ser dette ut som en bra start - men som alle prosjekter trengs det litt jobbing :)

Lenke til kommentar

Du er flink, men synes at det ble litt mye å fokusere på. Jeg brukte 4 sek bare på å få med meg alle elementene i header. Denne er altfor crowded.

 

Fargene er kjipe. Finn mer ut om monokromatiske sider, hvis det er det du virkelig vil.

 

"Annmeldt" er jo bare helt meningsløst, selv om det er kofferthumor.

 

Det svarte i header blekner i forhold til innholdsfeltet.

 

De smoothe rektanglene i header var bare jævlig plagsomme.

 

Osv. Traj againnn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...