Gå til innhold

Hva skal jeg velge av MSI MSI K8N NEO2, eller MSI.


BigJackW

Anbefalte innlegg

Helst ingen av dem, har bare hatt dårli erfaring med MSI

Jeg er enig.

Jeg har hatt MSI K8N NEO2 selv,det kortet gikk i søppla for en uke siden.

Det var mitt andre MSI kort som jeg har vært plaget med,så jeg kjøper ikke MSI flere ganger. Mulig jeg bare har hatt uflaks,ikke vet jeg.

At Komplett ALLTID har flest MSI demokort på lager synes jeg er mistenksomt. Grunnen til det TROR jeg er at det er mest feil på MSI kort.

Vel erfaringene er forskjellige,men siden jeg bygger et stort antall maskiner pr år må jeg si at MSI sine kort er dem jeg har minst feil/reklamasjoner på, med Asus som nr to .

Her begrunner jeg ikke uttalelsen på et eller to kort men på flere titalls kort fra de forskjellige levrandørene .

 

At Komplett har flest MSI kort kan vel også bero på at det selges flest av disse, samtidig som en vet at det finnst mange selvoppnevnte "eksperter" som egentlig ikke har peiling, tror en god del av hardware som kommer i retur skyldes mere amatører enn at det er feil på produktet :hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slike postinger.. samt signaturen din.. står i sterk kontrast til de ellers særdeles informative innleggene dine her i forumet.. :)

Jeg har/hadde selv litt problemer med både i875p Neo og K8N Neo2 inntil jeg fant ut av BIos-instillinger/kompatible RAM-brikker (Neo2).

Det finnes en lang tråd på XS med tips om Neo2, og de "tungvekterne" som virkelig kan både HK'et og BIos.. har definitivit ikke kommet med slike "advarsler" som du gir her.. både i innlegg og signatur..

Hehe, signaturen er helt seriøs ja :p Det er viktig å understreke at jeg begrenser synspunktet ned til ett enkelt produkt fra MSI - NEO2 Platinum. Jeg ønsker ikke å gjøre dette til en krig mellom merkene, men har personlig vært uheldig med eksemplarene. Derfor blir det ikke MSI for meg neste gang. Hvis det er slik at MSI generelt har lav returprosent, skal jeg ikke motsi det, men det nevnte HK har etter mine observasjoner hatt en god del problemer og merkverdige trekk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er bare viktig å passe på at personlige erfaringer ikke blir til en "facit"..

Jeg ser at det er "en del" som sliter litt med K8N Neo2, men det er da også solgt en del av dette HK'et.. Og det gjelder ofte "populære" HK, med rykte for å klokke bra.. Noen "får det til".. andre ikke.. Sistnevnte gruppe har en tendens til å skrive "hat-mails/postings"... :)

Sitter akkurat nå og bencher litt med mitt K8N Neo2..

Det "kicker ass" vil jeg si...

HTT335x8, Venice 3000+@2680.. 24/7-stabilt.. 27k i 3Dmark01 med X800Pro, 31 sek. i SuperPI.. og jeg har ennå ikke funnet max. ytelse for HK/systemet.

Joda.. jeg slet litt i begynnelse.., men av de A64-hk jeg har hatt (ikke for mange) så har dette vært ett av de enklere..

Mulig jeg bare har flaks..eller har "taket på" Cell Menu.. vet ikke... Fornøyd er jeg ihvertfall.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...