Gå til innhold

Skal lage mitt eget kabinett. Trenger sårt hjelp!


Anbefalte innlegg

Ja, da skal jeg hive meg på "kabinettlagebølgen" og lage et eget kabinett :) Har to slitne kabinetter fra før av, men det er ikke stil over dem i det hele tatt. Det jeg tenkte jeg skulle lage var en trekasse, med litt rosa plysj på. Grunnen til plysjvalget er vel rett og slett fordi det er så utrolig stygt, at det blir rått! Det jeg da trenger litt hjelp til er:

 

1. Hvilken type treplater burde jeg bruke? Tykkelse osv.

2. Hvor kan jeg få tak i rosa plysj? Helst nettbutikk, da jeg bor litt utpå landet og det er vanskelig å komme seg dit man vil.

 

Det var vel egentlig det vil jeg tro. Håper at noen kan svare meg, og at denne tråden ikke blir stengt :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bygger et kabinett akkurat nå. Jeg bruker 11mm baderomsplater. det er en slags kryssfiner med en glatt finish på begge sider. skulle tru at kabinettet blir tungt på grunn av at platene er 11 mm, men stivhetene i disse platene er så god at du slepper å ha oen form for alu. ramme inni, og platene er relativt lette. du bare skrur platene sammen i hjørnene. Utrolig greit. stikk på en byggevare butikk og hør hva som er greit å bruke, der er det som regel noen som kan hjelpe deg :)

 

 

ang. rosa plysj :w00t:

 

var noen på tg som hadde det, ikke at jeg var der eller noe. så det på tv

 

bare sånn at du veit det... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg brukte 12mm kryssfinèr, mirante østen eller noe het den. Kjøpt hos dyrøy. Funker fett hvis du liker å sparkle :p

 

var noen på tg som hadde det, ikke at jeg var der eller noe. så det på tv

 

Så den når jeg var der.. Den var fet, det var også en blå en og.

Endret av Porsta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...