Sir LuckyNr7 Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg har akkurat lagt inn nyeste driveren til Gforce, jeg har et 6800gt kort, å etter jeg la inn Nero 7, når jeg prøver å spille av filmer er det bare svart bilde, å lyd, kan noen fortelle meg hva som er galt??
Øssa Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) Prøv VLC. Funker med alt. Endret 28. september 2005 av Øssa
Chevelle Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hva som er galt er ikke godt og si , men legg inn K-Lite Mega Codec Pack som du finner her.
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Sir LuckyNr7 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 jeg har samme problem med VLC spilleren oxo desverre, men jeg skal prøve den codecen
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 jeg hadde en trojan som gjorde alt galt her. ellers takk for hjelpen
Anbefalte innlegg