Gå til innhold

CLUB 3D Geforce 7800GT 256MB


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Nei, ikke Q-tec. Jeg har ATX12V. Hovedkort Asus A8N-SLI, AMD Athlon 64 3200+. 2x512 MB Kingston DDR PC3200 Minnekort, Hitachi Deskstar 250GB HD, NEC ND-3540 DVD-brenner, 1 diskettstasjon og 17"Acer AL1715 LCD skjerm. Alt i et Compucase ATX Midi kabinett.

Selve kortet trekker ikke 350 W, det er anbefalt minst 350 W slik at hele PCen for nok strøm. Og ATX12V er en standard ikke ett merke.

 

Men du skal nok ikke ha noe som helst problem med å kjøre ditt system med 400W som du har (selv om skjermen ikke trekker noe fra PCen). Putter du inn 5-6 harddisker til og overklokker så begynner du nok å få litt problemer, men ikke før.

Lenke til kommentar
blir dette kortet overkill for 754 systemet mitt? kjører på 2250ghz?

Det er nok litt overkill, men jeg ser du har 9800 pro, og det finnes vel ikke for PCIe. Så du har nok ett AGP system, og 7800 serien finnes ikke i AGP, kun PCIe. Så du må ha nytt hovedkort hvis du skal benytte disse kortene.

heheh selvfølgelig leste det jo for litt sia, , får vel gå får et 6800ultra istedet :thumbup:

 

edit:at 7800 ikke kommer for agp altså, feil tråd å spørre på, men er et 6800ultra overkill iforhold til cpuen min?

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar
blir dette kortet overkill for 754 systemet mitt? kjører på 2250ghz?

Det er nok litt overkill, men jeg ser du har 9800 pro, og det finnes vel ikke for PCIe. Så du har nok ett AGP system, og 7800 serien finnes ikke i AGP, kun PCIe. Så du må ha nytt hovedkort hvis du skal benytte disse kortene.

heheh selvfølgelig leste det jo for litt sia, , får vel gå får et 6800ultra istedet :thumbup:

 

edit:at 7800 ikke kommer for agp altså, feil tråd å spørre på, men er et 6800ultra overkill iforhold til cpuen min?

Personlig ville jeg ikke betalt mer enn for ett 6800GT kort til den PCen, hadde også holdt i massevis med ett 6600GT kort. Ta ett 6600GT kort og spar pengene til en nye PC til sommern eller noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...