Gå til innhold

CLUB 3D Geforce 7800GT 256MB


ovinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ingen svarte det jeg spurte om, men for å gjenta: Jeg har total strømforsyning på 400W. Er dette nok for å kjøre 7800GT kortet? Har hørt det trenger 350W, men det er vel noen andre komponenter som trenger strøm? Håper jeg slipper å bytte PSU..

Spørst kva slags type psu det er. Vist du har ein kvalitetspsu og ikkje Qtec vil det kanskje gå. Kva er specsa dine?

Lenke til kommentar

Jeg fikk starta den opp på torsdag og jeg satt bare å smilte og hadde det gøy hele natta jeg :D Fikk så vidt stått opp til skolen neste dag...

Men det er J***I BRA! Anbefaler denne til ALLE! Men bytt ut vifta på det, hvis dere er opptatt av støysvak maskin.. den bråker som baran det! (Bare når den starter opp/kjører tunge prog, ellers er den ganske stille)

Noen som har anbefalinger til kjøler? Tenkte på en Zalman vifte

Link

Er denne noe bra?

 

-Qvin-

Lenke til kommentar
den er helt gull, skaffer du deg en sånn en så angrer du ikke et sekund...kjøler som f... og er stille :thumbup:

Okå, da blir det den! ;):D

Må bare vente til etter høstferien(har det nå skjønner dere :D DIGG!! :p ) for skal jobbe if erien og da håper jeg jo på betaling da :)

Har laget en tråd om den kjøleren der og en annen en til CPU:

Link (Svar gjerne der oxo :D )

 

-Qvin-

Lenke til kommentar

Må bare få gratulere deg med nytt skjermkort :thumbup:

 

Har testet dette kortet selv.. og må si at jeg er dødsmisunnelig på kameraten min!

Et sykt ytelseshopp som jeg aldri har opplevd før... FarCry kjører uten noe tegn på slowdowns i FPS'en... :love:

 

Får se om jeg ikke river i noe slikt neste gang jeg skal ha skjermkort! Absolutt verdt prisen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...