Zyko Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 zeOx[' date=30/09/2005 : 15:17] utrolig off-topic, men se på video-reviewen på dette spillet:http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs..._vreview101.asx se og le! Gidder jo ikke kjøpe FC når en kan kjøpe dette da, doh
kenneth11 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 zeOx[' date=30/09/2005 : 15:17] utrolig off-topic, men se på video-reviewen på dette spillet:http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs..._vreview101.asx se og le! Gidder jo ikke kjøpe FC når en kan kjøpe dette da, doh som sagt har jeg den i favoritter
TCi Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 zeOx[' date=30/09/2005 : 16:17] 9.2 hos Gamespot. Ikke dårlig. http://www.gamespot.com/xbox/action/farcry...p_flashtop_read Half Life 2 kommer også snart. At det fikk godt resultat hos Gamespot er ikke akkurat en overraskelse. De ser ut til å elske hva som helst som kommer på Xbox Jeg ville heller ha sjekket med flere sider enn å bare gå etter Gamespot sine karakterer. http://www.gamespot.com/xbox/adventure/sco...sked/index.html *host, kremt* som SulkyIce Dude sier, Gamespot gir bra karakterer til bra spill. utrolig off-topic, men se på video-reviewen på dette spillet: http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs..._vreview101.asx se og le! Sa jeg at Far Cry Instincts var dårlig? Nei. De spillene du viste er da skrekkeksempler som hvem som helst ville ha gitt lav score. Personlig så har jeg sluttet å lese omtaler på Gamespot fordi jeg føler at de gir gode karakterer til hypet spill selv om de ikke leverer helt bra.
zeox Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Som hva da? har ikke sett et eneste spill på gamespot som ikke får en karakter det ikke fortjener. og sa jeg at du sa at farcry instincts er dårlig? nei.
Manuel Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Er dette spillet noe for dem som allerede har spilt igjennom Far Cry til PC?
zeox Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 regner med det, siden det er helt forskjellig fra PC versjonen.
Cutthroat Bill Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 zeOx[' date=02/10/2005 : 10:48] regner med det, siden det er helt forskjellig fra PC versjonen. Dette er noe for alle!
TheOats Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Når kommer dette spillet til PC da? Dette er mer eller mindre nøyaktig det samme spillet som vi har til PC, men da heter det kun FarCry. Vel.... spillet har en annen story, andre locations og samtidig en haug med nye gameplay elementer Multiplayer er også noe helt annet, grunnet spesielle mutant krefter. Med andre ord et nokså annerledes spill.... etter min mening ser det ut til å ha forandret seg til det bedre. Nei det er samme historien, bare det at det foregår på nye områder. men det som er nytt er at de har lagt til noen nye ting i historien. Synes Xbox utgaven er bedre enn pc utgaven, for det dan blir fortalt på en proffere måte, det er ikke så "rambo aktig" lengre.
TheOats Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Er dette spillet noe for dem som allerede har spilt igjennom Far Cry til PC? JA Dette er en mye bedre versjon en pc versjonen. Det er også finere enn de fleste spill på xbox, inkludert SC3, Doom3, Halo 2. Men det er ikke det beste spillet (sammenlikner bare med andre FPS), halo 2 er bedre ballangsert og har en smule mer "flytende" game play (har ikke prøvd noen av dem live).
DestinY Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Har nettopp anskaffet meg Far Cry Instincts... (eller broren min da ).. Har bare prøvd multiplayer'en og for meg e det en stor skuff... Det går jo ikke an å gjemme seg eller snike seg uten å bli sett.. Bare det enorme siktet e inærheten av noen så kommer hele navnet til spilleren som e i den retningen opp på skjermen... Kan være at eg bare ikke har funnet ut kordan man tar det vekk, men har sjekket det meste...
dudley.no Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Har nettopp anskaffet meg Far Cry Instincts... (eller broren min da ).. Har bare prøvd multiplayer'en og for meg e det en stor skuff... Det går jo ikke an å gjemme seg eller snike seg uten å bli sett.. Bare det enorme siktet e inærheten av noen så kommer hele navnet til spilleren som e i den retningen opp på skjermen... Kan være at eg bare ikke har funnet ut kordan man tar det vekk, men har sjekket det meste... du må gi multiplayeren en sjanse,noe av det beste som har vært på xbox. spiller du Chaos så vil navnet på personen som til en hver tid leder være opplyst......ingen andre.Er det team så vil du se navnet på dine "medsoldater". Synes dette er genialt da den som leder ikke kan gjemme seg med sniper rifla........
DestinY Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 du sier noe der, men e jo litt av poenget med far cry vekke da ..hvis man ikke kan gjemme seg
DestinY Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 e jo ikke bare lederen sitt navn som blir opplyst... hvis du skimter utover en skråning, så bare det store siktet sitt e der en motspiller e, så kommer navnet på den spilleren som e der opp og siktet blir rødt....selv om motspilleren e kanskje bak 3 steiner og trær....
dudley.no Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 (endret) e jo ikke bare lederen sitt navn som blir opplyst... hvis du skimter utover en skråning, så bare det store siktet sitt e der en motspiller e, så kommer navnet på den spilleren som e der opp og siktet blir rødt....selv om motspilleren e kanskje bak 3 steiner og trær.... nå er de fleste mappa ganske store......hvis det skulle vært lett å gjemme seg så ville mange funnet en sniper rifle og campa,det er ihvertfall ikke noe kult.Hater folk som camper...... Jeg synes gameplay er perfekt balansert men det er min mening Endret 6. oktober 2005 av dudley.no
Syfer Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 der gikk jeg på første smellen hadde kommet et godt stykke i spillet (akkurat kommet meg ut av det irriterende hulesystemet), kreftene var faktisk begynt å bli ganske morsomme. skulle henge i en krok over et stup, under meg så var den vakre sjøen, det var da jeg fikk den fantastiske ideen at jeg skulle slippe kroken for så å lande i sjøen (ville se om jeg overlevde noe slikt). klarte å treffe bakken isteden, døde momentant, spillet skulle loade forrige save men hengte seg opp, restartet xboxen og fikk beskjeden "user is damaged". tips ?
Goodall Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 zeOx[' date=30/09/2005 : 16:17] utrolig off-topic, men se på video-reviewen på dette spillet:http://www.gamespot.com/pc/driving/bigrigs..._vreview101.asx se og le! off topic: Synes den var hysterisk morsom Var artig den under også der man fikk se de 10 værste spilla! "Spilla vi spiller for at dere skal slippe" hehe, var bra
funkiee Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 helt rått spill, selvom fps passer seg best med tastatur og mus. spilt dette endel timer nå, blitt hekta. syntes dette var bedre enn pc versonen.
TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Har nettopp anskaffet meg Far Cry Instincts... (eller broren min da ).. Har bare prøvd multiplayer'en og for meg e det en stor skuff... Det går jo ikke an å gjemme seg eller snike seg uten å bli sett.. Bare det enorme siktet e inærheten av noen så kommer hele navnet til spilleren som e i den retningen opp på skjermen... Kan være at eg bare ikke har funnet ut kordan man tar det vekk, men har sjekket det meste... du må gi multiplayeren en sjanse,noe av det beste som har vært på xbox. spiller du Chaos så vil navnet på personen som til en hver tid leder være opplyst......ingen andre.Er det team så vil du se navnet på dine "medsoldater". Synes dette er genialt da den som leder ikke kan gjemme seg med sniper rifla........ Man kan skru av "se lederen" fungsjonen vist man hoster.
TheOats Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 helt rått spill, selvom fps passer seg best med tastatur og mus. spilt dette endel timer nå, blitt hekta. syntes dette var bedre enn pc versonen. Det synes jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå